Sandėlio valdymas su duomenų kaupikliais

Sandėlio valdymo sprendimas su duomenų kaupikliais, kurie leidžia greitai nustatyti kiekvienos prekės tikslią vietą sandėlyje, darbuotojui greitai atrinkti prekes pagal kliento užsakymą maršrutą ir daug daugiau.
Prekių poreikio ir užsakymų valdymas

EUROSKAITA programoje realizuotas prekių poreikio ir užsakymų valdymas su partijų rezervavimu. Sprendimo dėka laikas reikalingas užsakymo įvykdymui sutrumpėjo 6 kartus. Kas mėnesį sutaupoma 2-3 darbo dienos.
UAB „Selteka“

Automatizuotai veikiantis prekių poreikio ir užsakymų valdymo įrankis užsakymo formavimo procesą sutrumpino iki 4 val., o likutis sandėlyje dabar neviršija nustatytos normos.
UAB “Strėlė Logistics”

Mažiau rankinio darbo – daugiau automatizuotai veikiančių operacijų.
Sandėlio valdymas mėsos perdirbimo įmonėje

Kaip realiu laiku matyti sandėlio likučius ir patogiai registruoti gamybos darbus?
Sandėlio valdymas prekybos įmonėje

Mobilus sandėlio valdymo sprendimas: galimybė ne tik matyti sandėlio likučius realiu laiku, bet ir tiesiogiai formuoti ir perduoti užsakymus sandėliui dar būnant pas klientą.
Pardavimo savikainos didinimas

Tiksliai apskaičiuokite parduodamų prekių savikainą, vertinant išlaidas ne tik žaliavoms, bet ir papildomoms paslaugoms.
UAB “Norameda”

Viena sistema visiems veiklos procesams: nuo buhalterinės apskaitos iki sėkmingo sandėlio ir klientų užsakymų valdymo.
UAB “Medalpas”

Iš karto matomas tai dienai atostogų rezervas suteikia galimybę greitai rasti ir pateikti darbuotojui informaciją apie jo atostogų likutį
UAB “Projektana”

Sėkmingas projektų valdymas, biudžetų kontrolė, padalinių pelningumo sekimas, sąnaudų planavimas ir valdymas.