fbpx
Žinių bazė:

Sandėlio valdymas su duomenų kaupikliais

Sandėlio valdymo sprendimas su duomenų kaupikliais, kurie leidžia greitai nustatyti kiekvienos prekės tikslią vietą sandėlyje, darbuotojui greitai atrinkti prekes pagal kliento užsakymą maršrutą ir daug daugiau.
2023-01-06
Sandėlio valdymas su duomenų kaupikliais

Didmenine ir mažmenine kanceliarijos prekių prekyba

Didmenine ir mažmenine kanceliarijos prekių prekyba

Reikalavimai

Prieš diegimą

Kodėl įmonė nusprendė įsidiegti pažangesnius sprendimus?

Įmonės sandėliai susideda iš dviejų struktūrinių padalinių – didelių prekių partijų ir mažų prekių partijų. Kuo šie padaliniais skiriasi?

  • Didelių prekių partijų sandėlyje (DPP) sandėliuojami dideli prekių kiekiai skirti dideliems klientų užsakymams vykdyti. Ir nors tokiame sandėlyje prekių paieška gana nesudėtinga, naujiems darbuotojams gali tekti skirti nemažai laiko šiam darbui įvykdyti.
  • Mažų prekių partijų sandėlyje (MPP) sandėliuojamos nedidelės prekių partijos ir nedidelė dalis visų DPP prekių partijų. Šio sandėlio užsakymai pasižymi nedideliu kiekiu, tačiau dideliu asortimentu; surinkti prekes reikia ieškant nedidelių partijų sandėlio lentynose – darbuotojai tam skiria itin daug laiko. Dėl šios priežasties greitas ir kokybiškas šių klientų užsakymų įvykdymas yra sunkiai įgyvendinamas.

Papildoma sunkiai sprendžiama problema įmonėje – grąžintų prekių apskaita. Grąžintos prekės ne iš karto grįžta į „savo vietas“, todėl darbuotojai mato likučius, tačiau tiksliai nežino kur jų ieškoti.

Rezultatai:

Buvo nuspręsta įsidiegti sandėlio valdymo sprendimą naudojant apskaitos programą EUROSKAITA ir duomenų kaupiklius, kurių pagalba būtų greitai nustatoma kiekvienos prekės tiksli vieta sandėlyje, darbuotojui pateikiamas optimalus prekių atrinkimo pagal kliento užsakymą maršrutas ir būtų galima greitai atlikti viso sandėlio ar atskirų sandėlio vietų inventorizaciją.

 

Po šių sprendimų įgyvendinimo:

  • Optimalus sandėliavimo vietų panaudojimas,
  • Nereikalingų užsakymų tiekėjams išvengimas, nes vos kelių mygtukų paspaudimu sužinoma tiksli prekės vieta sandėlyje (jei pastaroji nėra savo įprastoje vietoje),
  • Iki 30% padidėjęs darbuotojų efektyvumas, kuomet nereikia gaišti laiko ieškant prekių užsakymo surinkimui,
  • Užsakymų įvykdymo laiku skaičiaus išaugimas iki 30%.

Kiti įrašai

Žinių bazėje

Atraskite daugiau įrankių ir strategijų modernaus verslo auginimui.

Prototechnikos produktus naudoja:

Susipažinkite su mūsų sprendimais

Pritaikysime jums geriausią VVS sprendimą atsižvelgiant į dydį ir tikslus.

0 +

Metų versle 

0 +

Verslo sprendimų

0 +

Laimingų klientų

0 +

Metai “Know How” patirties

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį.

Atsiūsime ką nors tik kartą per savaitę ir tik atktualius verslui dalykus.