fbpx
Žinių bazė:

UAB „Selteka“

Automatizuotai veikiantis prekių poreikio ir užsakymų valdymo įrankis užsakymo formavimo procesą sutrumpino iki 4 val., o likutis sandėlyje dabar neviršija nustatytos normos.
2022-10-02
Selteka_sėkmės istorija_apskaitos programa

UAB „Selteka“

Šiuo metu įmonėje vystomos dvi veiklos kryptys: kompleksinių elektroninių prietaisų surinkimo paslaugų tiekimas ir originalių produktų projektavimas bei gamyba.

Reikalavimai

Prieš diegimą

Pagrindinis reikalavimas – valdyti prekių paklausą ir sandėlyje esančias prekes (virš 10 000 skirtingų pozicijų), pagreitinti užsakymų formavimo procesą.

Iki verslo valdymo sistemos diegimo įmonėje užsakymo formavimas buvo vykdomas rankiniu būdu ir užtrukdavo apie 4 val.

Buvo nevertinama daug aplinkybių. Užsakymas tiekėjui būna nepilnas arba perteklinis. Užsakomos prekės neparduodamos ir kaupiasi sandėlyje. Prekių, kurios 1 metus ir daugiau išgulėjo sandėlyje, likutis eurais siekdavo daugiau 1/3 milijono.

Rezultatai:

Įdiegus apskaitos ir verslo valdymo sistemą EUROSKAITA, įmonėje sėkmingai realizuotas sandėlio atsargų valdymas prekių partijų lygmenyje. EuroSkaitoje užsakant prekes tiekėjui atsižvelgiama į: Likučius, Prekes kelyje, prekes jau užsakytas pas tiekėjus, prekes naujai užsakytas pas klientus, minimalius, maksimalius likučių kiekius kiekvienai prekei arba jų grupei ir t.t.

Pasinaudojant automatizuotai veikiančiu prekių poreikio ir užsakymų valdymo įrankiu, kas kartą formuojant užsakymą sutaupoma >4 val. darbo laiko, o likutis sandėlyje dabar neviršija nustatytos normos.

Kiti įrašai

Žinių bazėje

Atraskite daugiau įrankių ir strategijų modernaus verslo auginimui.

Prototechnikos produktus naudoja:

Susipažinkite su mūsų sprendimais

Pritaikysime jums geriausią VVS sprendimą atsižvelgiant į dydį ir tikslus.

0 +

Metų versle 

0 +

Verslo sprendimų

0 +

Laimingų klientų

0 +

Metai “Know How” patirties

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį.

Atsiūsime ką nors tik kartą per savaitę ir tik atktualius verslui dalykus.