Užklausų įvedimo savitarna užtikrina daugiau nei 20% greitesnį ir paprastesnį užklausų registravimą bei iki 80% mažesnius aptarnavimo kaštus.
Užtikrinama aptarnavimo eigos kontrolė bei užbaigtumas – daugiau jokių pasimetusių ar pasiklydusių užklausų!
Efektyviai paskirstykite įvairaus sudėtingumo užduotis skirtingų kompetencijų darbuotojams, laisvais dalinkitės įrašais ir komentarais.
Realiu laiku stebėkite darbų vykdymo eigą, fiksuokite atliktus darbus bei jų atlikimo trukmę.
Vienoje vietoje kaupiama ir akimirksniu pasiekiama visa informacija apie klientus ir gautas užklausas, vykdomus projektus ir užduotis leidžia visada išlikti budriems kasdienių darbų sraute.
Išsaugoma visa bendravimo su klientu, problemų sprendimų ir projektų vykdymo bei vidinės komunikacijos istorija.
Pardavimų ir išnaudoto darbo laiko istorija leidžia peržiūrėti ir įvertinti gaunamas pajamas ir laiko sąnaudas, užtikrinti veiklos skaidrumą.
Klientams suteikiama galimybė akimirksniu įvertinti užklausas pagal aptarnavimo kokybę, o paslaugos tiekėjui pamatuoti jų pasitenkinimo lygį.
Realiu laiku stebėkite ir kontroliuokite užklausų, projektų ir užduočių vykdymo eigą ir iki 95% padidinkite laiku atliekamų darbų skaičių.
Sutartinių reagavimo laikų kontrolė leidžia paslaugos tiekėjui užtikrinti kliento pasitenkinimą reakcijos laiku.
Prototechnika pasitiki:
Klientų aptarnavimo sistema: nuo klientų istorinių duomenų peržiūros iki DPA išrašymo.
Operatyvus visų įmonės veiklų, tokių kaip projektų, metinių tikslų ar kasdieninių problemų, veiksmų ir užduočių valdymas vienoje B2BDESK sistemoje. Užduočių valdyme užduotys yra:
Su DPA (darbų priėmimo-atlikimo aktais) lengvai tvarkykite atliktus darbus ir pateikite klientams. Aktai yra formuojami iš užregistruotų atliktų darbų, kurie gali būti apmokami arba neapmokami. Kiekviena paslauga (darbas) turi savo įkainius, tad darbų užfiksavimas lemia paslaugų suteikimą klientams.
Turite klausimų apie klientų aptarnavimo sistemą? Reikalinga konsultacija? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi – pasikalbėkime apie iššūkius Jūsų versle.