Ne tik klientų aptarnavimo sistema

Realiu laiku stebėkite užklausų ir užduočių vykdymo eigą, fiksuokite atliktus darbus bei jų atlikimo trukmę 24/7 iš bet kur!

Klientų aptarnavimo sistema - bet kur ir bet kada.

"Spartaus kliento” technologijomis sukurtas mobilus ir web sprendimas, skirtas realiu laiku stebėti klientų užklausų ir komandinių užduočių vykdymo eigą, fiksuoti atliktus darbus bei jų atlikimo trukmę iš bet kurios pasaulio vietos!

Daugiau jokių pasimetusių užklausų ir užduočių.

Pamirškite komunikacijos su klientais ir kolegomis problemas!

Iki 95% užduočių ir užklausų atlikite laiku!

Užtikrinkite veiklos skaidrumą ir atsekamumą.

Vykdykite atliekamų darbų kontrolę.

Realiuoju laiku ir "po ranka" gaukite reikiamą informaciją.

Kodėl verta rinktis B2B DESK?

Klientų aptarnavimo sistema - tai puiki investicija į greitesnį užklausų registravimą, skaidresnę komunikaciją ir didesnį klientų lojalumą.

Užklausų įvedimo savitarna užtikrina daugiau nei 20% greitesnį ir paprastesnį užklausų registravimą bei iki 80% mažesnius aptarnavimo kaštus.

Užtikrinama aptarnavimo eigos kontrolė bei užbaigtumas – daugiau jokių pasimetusių ar pasiklydusių užklausų!

Efektyviai paskirstykite įvairaus sudėtingumo užduotis skirtingų kompetencijų darbuotojams, laisvais dalinkitės įrašais ir komentarais.

Realiu laiku stebėkite darbų vykdymo eigą, fiksuokite atliktus darbus bei jų atlikimo trukmę.

Vienoje vietoje kaupiama ir akimirksniu pasiekiama visa informacija apie klientus ir gautas užklausas, vykdomus projektus ir užduotis leidžia visada išlikti budriems kasdienių darbų sraute.

Išsaugoma visa bendravimo su klientu, problemų sprendimų ir projektų vykdymo bei vidinės komunikacijos istorija.

Pardavimų ir išnaudoto darbo laiko istorija leidžia peržiūrėti ir įvertinti gaunamas pajamas ir laiko sąnaudas, užtikrinti veiklos skaidrumą.

Klientams suteikiama galimybė akimirksniu įvertinti užklausas pagal aptarnavimo kokybę, o paslaugos tiekėjui pamatuoti jų pasitenkinimo lygį.

Realiu laiku stebėkite ir kontroliuokite užklausų, projektų ir užduočių vykdymo eigą ir iki 95% padidinkite laiku atliekamų darbų skaičių.

Sutartinių reagavimo laikų kontrolė leidžia paslaugos tiekėjui užtikrinti kliento pasitenkinimą reakcijos laiku.

Prototechnika pasitiki:

Klientų aptarnavimo sistema: video

Susipažinkite su B2B DESK

Užtruksite vos 2 minutes!

Pagrindinis funkcionalumas

Klientų aptarnavimo sistema: nuo klientų istorinių duomenų peržiūros iki DPA išrašymo.

Klientų valdymas

  • Klientų valdymas apima visą su klientais susijusią įmonės informaciją. Su B2BDESK visi kliento istoriniai duomenys yra lengvai pasiekiami ir matomi viename lange.

  • Kliento kortelėje saugoma ir matoma visa svarbiausia informacija apie klientą: kliento kontaktai ir jo atstovų kontaktų duomenų bazė, pardavimo galimybės, teikiamos paslaugos, galiojančios sutartys ir netgi skolos.

Užklausų valdymas

  • Greitas užklausų įvedimas ir sprendimas sistemoje, kuriant užduotis, fiksuojant incidentus ar atliktus darbus.
  • Užklausų valdymas, priskiriant konkrečius asmenis jai vykdyti. Taip pat programa įgalina priskirti ir papildomus dalyvius bei stebėtojus prie užklausos vykdymo.
  • Kliento bendravimo bei sprendimo vykdymo istorijos saugojimas.
  • Išnaudoto darbų laiko fiksavimas pagal užklausoje vykdomas paslaugas.
  • Atliktų darbų peržiūra, koregavimas.
  • Galimybė prijungti ir kitus asmenis į susirašinėjimą papildomus dalyvius bei stebėtojus.
  • Užklausų įvertinimas pagal aptarnavimo kokybę.
  • Galimybė filtruoti užklausų sąrašą pagal tam tikrus parametrus.
  • Galimybė įsivesti svarbius priminimus, veiksmus atlikti su konkrečia užklausa pagal įvestą datą.

Produktų informacijos valdymas

  • Lengvai ir greitai pamatykite kiekvieno kliento naudojamų produktų duomenų bazę.
  • Pateikiamos kiekvieno kliento produktų naudojamos versijos.
  • Galimybė matyti kliento produkto būseną: diegimas, aptarnavimas ar kt.
  • Galimybė sekti problemas pagal produkto aptarnavimo įrašus.
  • Peržiūrėkite atliktus klientui pardavimus pagal produktą.
  • Peržiūrėkite turimas kliento licencijas pagal produktą.

Užduočių valdymas

Operatyvus visų įmonės veiklų, tokių kaip projektų, metinių tikslų ar kasdieninių problemų, veiksmų ir užduočių valdymas vienoje B2BDESK sistemoje. Užduočių valdyme užduotys yra:

  • Deleguojamos asmenims, kurie jas turi vykdyti.
  • Atvaizduojamos pagal užduočių būsenas: Naujos, Vykdomos, Atliktos.
  • Nustatomas užduočių atlikimo terminas, pagal kurį galima susidėlioti darbų vykdymo prioritetus.
  • Kiekviena užduotis turi ir savo prioritetus: skubi, vidutinė, žemas prioritetas.
  • Užduotis galime deleguoti kitiems darbuotojams.
  • Prie užduočių galima fiksuoti darbų atlikimo trukmes.
  • Prie kiekvienos užduoties yra saugoma vykdymo istorija.

Paslaugų lygmens valdymas

  • Peržiūrėkite kliento turimų paslaugų sutarties informaciją: galiojimo terminą, sutarties numerį ir kt;
  • Galimybė pamatyti, koks reagavimo laikas yra pagal turimą kiekvieno produkto versiją;
  • Galimybė peržiūrėti, kokie asmenys ar projektų grupės yra atsakingos už kiekvieno produkto ptarnavimą.

DPA Dokumentų Valdymas

Su DPA (darbų priėmimo-atlikimo aktais) lengvai tvarkykite atliktus darbus ir pateikite klientams. Aktai yra formuojami iš užregistruotų atliktų darbų, kurie gali būti apmokami arba neapmokami. Kiekviena paslauga (darbas) turi savo įkainius, tad darbų užfiksavimas lemia paslaugų suteikimą klientams. 

  • Lengvai formuokite atliktų darbų aktus iš atliktų ir apmokamų bei neapmokamų darbų.
  • Tiesiogiai nusiųskite atsakingam kliento atstoui atliktų darbų aktą.

Registracija bandomajai versijai

Turite klausimų apie klientų aptarnavimo sistemą? Reikalinga konsultacija? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi – pasikalbėkime apie iššūkius Jūsų versle.