UAB „Norameda“
Reikalavimai
Prieš diegimą
Pagrindinis reikalavimas – į vieną sistemą sujungti esminius įmonės veiklos procesus (buhalterinę apskaitą, sandėlio, tiekimo, klientų užsakymų valdymą), pradėti taikyti lanksčią kainodaros ir nuolaidų sistemą, valdyti skirtingų medikamentų partijų likučius bei judėjimą, vykdyti teikiamos konsignacijos apskaitą, vesti pelningumo apskaitą pagal padalinius ir produktų grupes, susisteminti darbo užmokesčio apskaitą bei personalo valdymą.
Anksčiau įmonėje naudota sistema „Agnum“ nebepatenkino išaugusių įmonės poreikių. Sistema naudojosi tik buhalterijos darbuotojai, o jei vadybininkams prireikdavo tam tikros valdymo informacijos, reikalingas ataskaitas formuodavo ir pateikdavo buhalterės.
Rezultatai:
Įdiegus verslo valdymo sistemą EUROSKAITA, vadovai ir vadybininkai patys gali rasti jiems reikalingas ataskaitas, todėl informacija gaunama ne tik greičiau, bet ir taupant darbuotojų laiką.
Su sistema dirbti galima iš bet kurios vietos, kur yra internetas.
„Noramedoje“ taip pat buvo įdiegta skirtingų pardavimų kainų ir nuolaidų valdymo sistema, leidžianti turėti skirtingus kainoraščius, automatizuotai taikyti nuolaidas.
Pritaikius specialų sprendimą, galima apskaityti ne tik bendrus likučius, bet ir matyti, kurioje sandėlio vietoje laikomos skirtingos medikamentų partijos, visus medikamentus galima apskaičiuoti partijomis.
„Noramedoje“ įdiegtas prekių poreikio ir užsakymų valdymo įrankis sutaupo daug laiko formuojant užsakymus tiekėjams, o pardavimų konsignacijos modulis leidžia vesti apskaitą užbalansinėse sąskaitose, pagal visus VAS reikalavimus.
PERSONALOSKAITA programa leidžia ne tik lengviau skaičiuoti darbo užmokestį, bet ir valdyti papildomą informaciją apie darbuotojus.