Žinių bazė:

UAB “Strėlė Logistics”

Mažiau rankinio darbo – daugiau automatizuotai veikiančių operacijų.
2022-06-03
Strėlė logistics_sėkmės istorija_apskaitos programa

UAB „Strėlė Logistics“

Tai įmonė, sukaupusi 48 metų patirtį savo srityje ir tapusi kėlimo projektų valdymo, automobilinių ir vikšrinių kranų nuomos lydere Baltijos regione.

Reikalavimai

Prieš diegimą

1 problema:

Kiekvienai suimportuotai pinigų operacijai iš banko ir rankiniu būdu suvestoms operacijoms – operacijų tipui „Kitos A\S išlaidos“ įmonės darbuotojai rankiniu būdu priskirdavo verslo centrus, nes kitu atveju įmonės pelningumo pagal padalinius apskaita bus netiksli.Prie šio darbo sugaišdavo apie 10-15 minučių kasdien. Viso 3-5 valandas per mėnesį. Įmonei tokie laiko kaštai pasirodė esminis laiko ir kaštų švaistymas.

 

2 problema:

Banko pateiktame importo faile SEPA formatu atsiskaitymo operacijos verslo kortelėmis pažymimos atskiru kodu be partnerio, todėl nebuvo galimybės suimportuoti šių operacijų į programą EUROSKAITA.

Prieš tai įmonė naudojosi kita VVS, bet joje taip pat nebuvo šios funkcijos automatizavimo, todėl tekdavo duomenis tvarkyti rankiniu būdu. Laikas, skirtas šiam darbui, priklausydavo nuo tos dienos operacijų skaičiaus, bet vidutiniškai buhalterija vienai verslo kortelei skirdavo apie 5-10 minučių kasdien. Viso apie 45-90 minučių kasdien. Taip pat dirbant rankiniu būdu padidėdavo klaidų tikimybė.

Rezultatai:

1 sprendimas: AUTOMATINIS VERSLO CENTRŲ PRISKYRIMAS OPERACIJOS TIPUI „KITOS A/S IŠLAIDOS“ 

Suimportavus pinigų operacijų duomenis iš banko ir rankiniu būdu suvestoms operacijoms – operacijos tipui „Kitos A/S išlaidos“ automatiškai priskiriamas konfigūracijoje nurodytas verslo centrų šablonas. Dabar kas mėnesį sutaupomos 3-5 valandos darbuotojų laiko.  

 

2 sprendimas: ATSAKINGO ASMENS NUSTATYMAS IŠ SEPA IMPORTO, ATSISKAITANT VERSLO KORTELE

Sukurta galimybė pagal verslo kortelės numerį nustatyti atsakingą asmenį. Į tarpinę importo lentelę įrašomi visi reikalingi to asmens duomenys tam, kad importas į programą EUROSKAITA vyktų sėkmingai, t. y. iš to asmens kortelės nustatomas bankas ir A/S. Taip pat per mėnesį šios funkcijos automatizavimas sutaupo buhalterijai apie 15-30 valandų kas mėnesį, sumažina pasitaikančių klaidų skaičių.

Kiti įrašai

Žinių bazėje

Atraskite daugiau įrankių ir strategijų modernaus verslo auginimui.

Prototechnikos produktus naudoja:

Susipažinkite su mūsų sprendimais

Pritaikysime jums geriausią VVS sprendimą atsižvelgiant į dydį ir tikslus.

0 +

Metų versle 

0 +

Verslo sprendimų

0 +

Laimingų klientų

0 +

Metai “Know How” patirties

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį.

Atsiūsime ką nors tik kartą per savaitę ir tik atktualius verslui dalykus.