Buhalterinės apskaitos programa smulkiajam verslui.
Minimalių investicijų reikalaujanti buhalterinė apskaitos programa skirta nedidelėms įmonėms.
Dėl lanksčiai plečiamo programos modulių sąrašo, LENGVASKAITA lengvai pritaikoma augančioms paslaugų, prekybinėms ir gamybinėms įmonėms.
O sparčiai plečiant įmonės veiklą ateityje užtikrinsime sklandžią migraciją į galingesnę verslo valdymo ir apskaitos programą EUROSKAITA be papildomų rūpesčių.
Lengvai plečiamas programos funkcionalumas suaktyvina strateginius verslo procesus, o “išaugus” programą užtikrinamas neskausmingas perėjimas prie milžinišką funkcionalumą turinčios EUROSKAITA su visais Jūsų sukauptais duomenimis ir seniau pritaikytomis programos savybėmis.
Apskaitos programoje įgyvendinta MDI vartotojo sąsaja leidžia vienu metu paleisti neribotą skirtingų darbų kiekį
Galimybė programoje apriboti vartotojų teises bei papildomos vartotojo atliktų įrašų auditavimo, akceptavimo, patikros, atsekamumo funkcijos užtikrina aukščiausią įvedamų duomenų patikimumo lygį ir 100% veiksmų atsekamumą.
Mini BI įrankis suteikia žaibiškas galimybes programos lentelėse naršyti, sumuoti, rūšiuoti ir grupuoti visą informaciją.
Standartinėje programos versijoje rasite 50+ ataskaitų su iš anksto aprašytais duomenų surinkimo algoritmais. Turėsite galimybę kurti kelias alternatyvias tos pačios ataskaitos formas ir matyti verslo duomenis norimu formatu.
Sužinokite, kaip ši apskaitos programa padeda įmonėms greičiau, patogiau ir tvarkingiau valdyti kasdienes buhalterinės apskaitos bei verslo valdymo užduotis. Galbūt kita sėkmės istorija – Jūsų?
Ši galimybė taupo laiką visoms įmonėms, kuriose atsiskaitymai už Pardavimus gali būti atliekami grynaisiais pinigais.
Įmonėje kiekvieną mėnesį atliekama apie 90 pardavimų, už kuriuos atsiskaitoma grynaisiais pinigais. Paprastai fiksuojant kiekvieną tokį pardavimą programoje tenka įvesti 3 operacijas: 1) patį Pardavimą; 2) Pinigų gavimo operaciją; 3) įvestų operacijų – Pardavimo ir Pinigų gavimo operacijos – sudengimą.
Naudojant
Kiekvienam programoje įvestam pardavimui galite automatiškai sukurti pinigų gavimo dokumentą. Naudojantis šia funkcija operacijų dengimo atskirai registruoti nebereikia – taip sukurta Pinigų gavimo operacija jau yra automatiškai sudengta su Pardavimo operacija.
Ši programos galimybė ženkliai taupo laiką – įmonėje, kurioje kiekvieną mėnesį atliekama apie 90 pardavimų, už kuriuos atsiskaitoma grynaisiais pinigais, greitas kasos pajamų orderio sukūrimas sutaupo mažiausiai 9 darbo valandas per mėnesį.
Šia programos funkcija naudojasi visi programos LengvaSkaita vartotojai duomenų įvedimo bei analizės metu.
Analizuodami ataskaitą pastebime savo klaidą – pavyzdžiui, analizuodami Prekių pardavimų ataskaitą pastebime, kad kažkuriame Pardavime nurodėme neteisingą prekę. Norėdami ištaisyti šią klaidą, turime atlikti kelis veiksmus: 1) atdaryti Pardavimų sąrašą; 2) naudodami atrankos ar paieškos filtrus susirasti reikiamą operaciją, 3) pakeisti Pardavime nurodytą prekę, 4) iš naujo atdaryti ataskaitos langą, 5) dar kartą nurodyti ataskaitos parametrus ir ją sugeneruoti. Taigi, vienos tokios klaidos taisymui sugaištama apie 5-10 minučių.
Naudojant
Jeigu analizuodami Prekių pardavimų ataskaitą pastebime, kad kažkuriame Pardavime nurodėme neteisingą prekę, šią klaidą galime ištaisyti tiesiai iš peržiūrimos ataskaitos. Paspaudę dešinį pelės klavišą ties pasirinkta preke pereiname tiesiai prie Pardavimo, kuriame ši prekė buvo parduota. Tinkamai pakeitę šio Pardavimo informaciją grįžtame prie ataskaitos peržiūros – tereikia atnaujinti ekrane matomus ataskaitos duomenis. Atlikti kiekvieną tokį pataisymą užtrunka tik apie 1 minutę (vietoj 5-10 minučių). Taigi, vien tik ši programos galimybė sutaupo kiekvienam programos vartotojui nuo 1 iki 8 darbo valandų per mėnesį.
Šia galimybe naudojasi visi įmonių finansininkai bei buhalteriai.
Buhalterinių sąskaitų apyvartos bei likučiai analizuojami ataskaitoje „Didžioji knyga“. Dažnai šios analizės metu prireikia išsamesnės informacijos apie konkrečiose sąskaitose esančių sumų prigimtį – tuomet paprastai generuojama ataskaita “Sąskaitų aktyvumas”, kurioje matomos buhalterinių sąskaitų judėjimą įtakojusios operacijos (šių operacijų tipai, partneriai, sumos ir t.t.). Kiekvieną kartą norint sugeneruoti ataskaitą ‘Sąskaitų aktyvumas’ prireikia atlikti keletą žingsnių: 1) pasirinkti reikiamą ataskaitą; 2) įvesti tinkamos ataskaitos parametrus; 3) atnaujinti ataskaitos duomenis.
Naudojant
Peržiūrint ataskaitą „Didžioji knyga“ bet kuriuo metu vieno mygtuko paspaudimu galite iškviesti „Sąskaitų aktyvumo“ ataskaitą pasirinktai buhalterinei sąskaitai (‘Sąskaitų aktyvumo’ ataskaitos parametrai nustatomi automatiškai pagal ataskaitoje ‘Didžioji knyga’ įvestą informaciją). Tai leidžia itin greitai pamatyti reikiamos sąskaitos sumos analizę ir kiekvieną kartą sutaupo po keletą minučių jūsų darbo laiko.
Naudingas visoms įmonėms, kuriose su programa dirba daugiau nei vienas vartotojas.
Dauguma įmonių apskaitai skirtų programų leidžia vartotojams operacijų registravimo metu įvesti ir jose koresponduojančias buhalterines sąskaitas. Tačiau jeigu operacijas registruoja ne buhalterijos darbuotojas, o, pavyzdžiui, pardavimų vadybininkas, jis gali suklysti pasirinkdamas buhalterinę sąskaitą. Tokios klaidos dažnai pastebimos tik vėliau, duomenų analizės metu – šiai duomenų analizei ir pastebėtų klaidų taisymui sugaištama nemažai laiko.
Naudojant
Programoje aprašomi sąskaitų rinkiniai (PSG) leidžia registruoti daugumą programos operacijų nenurodant jose dalyvaujančių sąskaitų. Operacijos sąskaitų korespondencijoje dalyvaujančias sąskaitas programa nustato automatiškai, atsižvelgdama į operacijose nurodytą partnerį, prekes, sandėlius, asmenis ir kitus operacijos objektus bei šiuos objektus atitinkančius sąskaitų rinkinius (PSG). Ši programos galimybė leidžia vartotojams greitai ir patogiai registruoti operacijas bei apsaugo nuo klaidų.
Daugeliui įmonių svarbu žinoti detalią prekės pirkimo informaciją ir tikslią kiekvienos Prekės partijos savikainą. Taip pat dažnai programos vartotojams aktuali galimybė registruojant išlaidavimo operacijas rinktis konkrečias prekių partijas.
Kai kurios įmonių apskaitai skirtos programos nekaupia konkrečių prekių partijų informacijos, tik apskaičiuoja vidutinę prekių savikainą. Kitose programose prekių partijų savikaina išsaugojama, tačiau nėra patogiai naudojama analitikoje ar registruojant išlaidavimus. Paprastai registruojant pardavimus pateikiamas visas sandėlyje esantis prekės kiekis, o parduodami prekių kiekiai nurašomi iš partijų automatiškai FIFO metodu. Tais atvejais, kai vartotojui vis tik prireikia į pardavimą įtraukti konkretaus gavimo prekę, programoje tenka atlikti papildomus veiksmus.
Naudojant
Visos prekių pajamavimo operacijos programoje automatiškai generuoja atskiras prekių partijas su konkrečia savikaina. Registruojant prekių išlaidavimo (pardavimo, perkėlimo, nurašymo, gamybos ir kt.) operacijas galima: 1) matyti visas aktyvias kiekvienos pasirinktos prekės partijas; 2) išlaiduoti prekes ne tik FIFO ar LIFO metodu (šiuo atveju išlaiduojamos partijos parinkimas gali būti atliekamas automatiškai), bet ir pasirenkant konkrečią prekės partiją. Mūsų programos vartotojai teigia, kad galimybė analizuoti prekių partijų informaciją ir konkrečių partijų pasirinkimas išlaidavimo metu leidžia jiems sutaupyti iki 20 darbo valandų kas mėnesį.
Daugelio apskaitos programų vartotojams nepatogu, kai „buhalterinių sąskaitų ir sandėlio likučiai neatitinka realybės, kol operacija nėra perkelta į Didžiąją Knygą“. Iš tiesų, paprastai sąskaitų korespondencijos nėra matomos, kol įvesta operacija nėra perkelta į DK,. Be to, jeigu po operacijos perkėlimo į DK aptinkama klaida, jos ištaisymas užtrunka. Kai kuriose programose suradus tokią klaidą tenka registruoti koreguojantį (stornuojantį) įrašą ir pakartoti operacijos registravimą (pataisytą); o norint ištrinti netinkamai įvestą operaciją, reikia trinti kiekvieną operacijos poziciją.
Naudojant
Perkėlus operaciją į Didžiąją Knygą galima laisvai taisyti pirminio dokumento (operacijos) duomenis. Pataisius operaciją ir pakartotinai sugeneravus ją į DK, sąskaitų korespondencija ir sąskaitų likučiai pasikeičia automatiškai. Programoje LengvaSkaita yra įrankiai (Automatinio generavimo i BŽ ir Sąskaitų likučių skaičiavimo), kurie leidžia iš karto po operacijos įvedimo ar redagavimo matyti tikslią operacijos sąskaitų korespondenciją ir realius sąskaitų likučius.
Daugelyje apskaitos programų norint ištrinti operaciją tenka atlikti kelis veiksmus: 1) operacija redaguojama, 2) ištrinamos visos operacijos pozicijos; 3) ištrinama operacija. Taigi, didelės apimties dokumento (operacijos, turinčios daug pozicijų) ištrynimas užtrunka – trynimo mygtuką tenka spausti tiek kartų, kiek pozicijų yra operacijoje.
Naudojant
Vienu mygtuko paspaudimu galite ištrinti visą operaciją (su visomis jos pozicijomis) – kiekvienas toks operacijos trynimas jums sutaupys keletą minučių laiko.
Galimybė patogi visiems programos vartotojams – vienu metu galite dirbti su keliuose programos languose esančia informacija.
Kai kuriose apskaitos programose vartotojas gali vienu metu atlikti tik vieną veiksmą arba tuo pačiu metu atliekamų veiksmų kiekis yra stipriai ribojamas. Pavyzdžiui, redaguojant pasirinktą Pirkimo operaciją kiti programos Meniu punktai yra užrakinami. Taigi, redaguojant Pirkimą nėra galimybės peržiūrėti kitų programos duomenų – pavyzdžiui, tuo metu reikalingos Ataskaitos, Pardavimo operacijos ar Prekių sąraše esančios informacijos. Norint peržiūrėti kituose programos moduliuose esančią informaciją tenka atlikti kelis veiksmus: 1) nutraukti Pirkimo redagavimą (uždaromas redaguojamos operacijos langas); 2) atidaryti reikalingą programos langą (ataskaitos, sąrašo ar konkrečios operacijos) ir peržiūrėti jame esančius duomenis; 3) uždaryti peržiūrėtą langą; 4) tęsti Pirkimo redagavimą.
Naudojant
Programa leidžia vienu metu dirbti keliuose programos languose – galite atidaryti, peržiūrėti, pildyti ar redaguoti keliuose skirtinguose programos languose matomą informaciją: operacijas, ataskaitas, prekių, partnerių ar kitų įrašų korteles, sąrašus ir t.t.. Vienu metu galite analizuoti ir lyginti kelių skirtingų ataskaitų duomenis. Ši galimybė ženkliai greitina darbą – veiksmų programoje atlikimo greitis padidėja ne mažiau kaip penkis kartus.
Ši galimybė aktuali įmonėms, perkančioms arba parduodančioms konsignacines prekes.
Tais atvejais, kai apskaitos programoje nenumatyta konsignacijos prekių apskaita, šių prekių judėjimo registravimui tenka kurti fiktyvius sandėlius, dubliuoti prekes, žymėti operacijas sutartiniais požymiais ir t.t. Be to, atsakingas darbuotojas turi nuolat įdėmiai sekti konsignacinių prekių judėjimą ir nepamiršti įvesti teisingas buhalterinių sąskaitų korespondencijas. Taip atliekama konsignacijos prekių apskaita yra itin sudėtinga ir visuomet Išlieka didelė klaidų tikimybė. Kiekvienos tokios klaidos paieška ir ištaisymas gali užtrukti net iki 1 valandos.
Naudojant
Programoje gali būti registruojama visa perkamų (gaunamų) bei parduodamų (perduodamų) konsignacijos prekių apskaita. Konsignacijai skirtų operacijų tipų sąskaitų korespondencijose automatiškai dalyvauja tinkamos užbalansinės ir balansinės buhalterinės sąsakaitos. Ši galimybė ženkliai pagreitina konsignacijos prekių apskaitą ir apsaugo nuo klaidų.
Prekyboje dažnai pasitaiko, kad Tiekėjas, pardavęs Klientui prekes, po tam tikro laiko sutinka sumažinti šių prekių kainą. Jeigu Kliento įmonėje naudojama apskaitos programa neturi galimybės “mažinti prekių savikainą”, paprastai atliekami tokie veiksmai: 1) registruojamas prekių grąžinimas Tiekėjui; 2) įvedamas tų pačių prekių pajamavimas nauja kaina. Keičiant prekių pajamavimo informaciją šiuo būdu vidutinės apimties dokumentui sugaištama apie 10 min. Be to, šis prekių savikainos mažinimo mechanizmas neleidžia vartotojams matyti tikslių analitinių duomenų (pavyzdžiui, informacijos apie užsigulėjusias prekes), duomenys apie pirktus ir grąžintus prekių kiekius bei šių operacijų sumos nebeatitinka realių faktų.
Naudojant
Programoje yra galimybė tvarkingai ir patogiai sumažinti pajamuotų prekių savikainą. Tam skirtas savikainos mažinimo mechanizmas “CrediteNote”. Savikaina gali būti mažinama visoms vieno pirkimo prekėms arba tik nurodytai pirkimo prekių daliai. (Ta prekių dalis, kuriai mažinama savikaina, gali būti atskirta į naują prekių partiją.) Beje, savikaina gali būti mažinama ir sandėlyje dar esančioms prekėms, ir jau parduotoms prekėms. Programos vartotojai, mažindami prekių savikainą su ‘Credit note’, kiekvieną kartą sutaupo laiko, be to, prekių apskaitos analitika po savikainos mažinimo išlieka tiksi ir aiški.
Naudingas visoms įmonėms, kuriose Pardavimus registruoja daugiau nei vienas vartotojas.
Naudojant
Programoje gali būti registruojami visi jūsų įmonės apskaitoje naudojami apskaitos blankai (AB). Galima registruoti AB išdavimus konkretiems įmonės darbuotojams, AB grąžinimus bei jų sugadinimus. Apskaitos blankai programoje priskiriami konkrečioms operacijoms ir gali būti bet kada atspausdinami. Priklausomai nuo jūsų Įmonės poreikių programa gali kontroliuoti AB panaudojimą operacijose. Duomenys apie programoje užregistruotą Apskaitos blankų panaudojimą gali būti bet kada peržiūrimi tam skirtoje ataskaitoje.
Tai leidžia itin greitai pamatyti reikiamos sąskaitos sumos analizę ir kiekvieną kartą sutaupo po keletą minučių jūsų darbo laiko.
Visoms Įmonėje pajamuotoms prekėms (net ir toms, kurios po pajamavimo jau buvo išlaiduotos) gali būti registruojami jų savikainą didinantys dokumentai. Ši galimybė aktuali įmonėms, kuriose dėl papildomų išlaidų (transporto, muito ar kt.) turi būti keičiama prekių savikaina.
Kai kuriose Įmonėse savikainos keitimas atliekamas šitokiu būdu: 1) visos gaunamos sąskaitos už transporto, draudimo bei muito išlaidas yra nurašomos į sąnaudas; 2) kiekvieno mėnesio pabaigoje atskirame Excel formato dokumente visos savikainos didinimo sumos rankiniu būdu paskirstomos prekėms (tokiu būdu sužinoma reali prekių savikaina). Dažnoje įmonėje šiam darbui tenka skirti ne mažiau kaip vieną darbo dieną per mėnesį.
Naudojant
Savikaina gali būti patogiai, greitai ir lengvai keičiama bet kurioms pajamuotoms prekėms – ir toms, kurios dar yra sandėlyje, ir toms, kurios jau yra išlaiduotos (parduotos, nurašytos, panaudotos gamyboje ar kt.). Išlaidų suma gali būti paskirstyta pajamavimo prekėms vartotojui reikalingu būdu – pagal vertę, kainą, kiekį ar kt. Ši programos galimybė leidžia matyti tikslius apskaitos duomenis (visada žinoti tikslią prekių savikainą), greitai ir patogiai registruoti gaunamus dokumentus, apsaugo apskaitos darbuotojus nuo klaidų, sutaupo ne mažiau kaip vieną darbo dieną per mėnesį.
Ši galimybė taupo laiką visoms įmonėms, kuriose atsiskaitymai už Pardavimus gali būti atliekami grynaisiais Ši programos funkcija aktuali visoms įmonėms.
Įmonėse dažnai registruojamos išlaidos, kurių sąnaudos turi būti pripažįstamos ne iš karto o per tam tikrą laiką, pavyzdžiui, per 12 mėnesių (pavyzdžiui, Draudimas, Prenumerata, Antivirusinių programų naudojimas, Reklama ir t.t.). Paprastai šių išlaidų registravimas reikalauja daug kruopštaus darbo: 1) gauti dokumentai apskaitos programoje įvedami kaip Įmonės išlaidos; 2) kiekvieną mėnesį kiekvienam išlaidų dokumentui Operacijų žurnale registruojamas dalinis sąnaudų pripažinimas. Vidutinė įmonė per metus gauna apie 50-60 tokio tipo išlaidų dokumentų. Taigi, kiekvieną mėnesį į operacijų žurnalą tenka įvesti po 50-60 operacijų, skirtų sąnaudų pripažinimui – tai užtrunka ne mažiau kaip 3 valandas.
Naudojant
Bet kuriai įvestai Išlaidų operacijai gali būti nurodomas sąnaudų pripažinimo laikotarpis. Tuomet programa automatiškai sugeneruoja atidėtus nurašymus. Esant reikalui, atidėtų nurašymų datas ir sumas galima nurodyti ir rankiniu būdu. Visų vieno mėnesio sąnaudų pripažinimas gali būti atliekamas vienu mygtuko paspaudimu – programa surenka visus einamojo mėnesio atidėtus nurašymus ir automatiškai sugeneruoja jiems sąnaudų pripažinimo operaciją. Tokiu būdu atidėtų nurašymų apskaita vedama greitai ir patogiai, programa apsaugo įmonės darbuotojus nuo klaidų, o įmonė sutaupo ne mažiau kaip 3 darbo valandas kiekvieną mėnesį
Aktualu visoms įmonėms, detalizuojančioms registruojamas išlaidas.
Dažnai buhalteriai ir finansininkai, norėdami turėti tikslią Įmonės išlaidų analitiką, skirtingas išlaidas apskaito skirtingose Sąskaitų plano sąskaitose. Tuo tikslu Sąskaitų planas yra detalizuojamas – papildomas daugybe naujų sąskaitų, skirtų visoms galimoms išlaidų rūšims. Taip nuolat plečiamo Sąskaitų plano analizė tampa vis labiau sudėtingesne, yra nepatogi.
Naudojant
Išlaidų detalizavimas atliekamas naudojant Išlaidų straipsnius. Vienoje Sąskaitų plano sąnaudų sąskaitoje gali būti apskaitomos išlaidos, priklausančios skirtingiems Išlaidų straipsniams (skirtingų Išlaidų straipsnių kiekis neribojamas). Išlaidų straipsnių naudojimas leidžia ataskaitose matyti išsamią informaciją apie tai, iš kokių išlaidų susideda bendra kiekvienos sąnaudų sąskaitos suma. Ši galimybė leidžia neauginti Sąskaitų plano, lengviau ir patogiau apskaityti Įmonės išlaidas.
Galimybė stebėti ir kontroliuoti sandėlio vertybių judėjimą partijų lygmenyje ir užtikrinti prekių kilmės atsekamumą, lengvai panaudoti prekių partijas pardavimo, gamybos, perkėlimo, nurašymo, savikainos keitimo operacijose registruojant jų savikainas.
Gamybos valdymas apima visą gamybos ciklą: nuo technologinių operacijų, gamybos planavimo, žaliavų poreikio prognozavimo, medžiagų atidavimą gamybai iki gamybos fiksavimo ir vykdymo kontrolę bei savikainos fakto skaičiavimų.
Prekių poreikio prognozavimo įrankis automatizuoja užsakymo tiekėjams ir žaliavų atidavimo į gamybą operacijas, atsižvelgdamas į likučius sandėlyje, prekes kelyje, klientų jau užsakytas prekes, min/max likučių kiekius kiekvienai prekei arba jų grupei ir 50+ kitų kriterijų.
Kompleksinis kainodaros ir nuolaidų valdymo mechanizmas leidžia automatizuotai ir dinamiškai taikyti skirtingas kainas ir nuolaidas skirtingiems klientams skirtingu metu.
Priežiūros sutarties laikotarpiu naudokitės apskaitos programoje integruotu Excel PivotTable funkcionalumu – “Verslo pjūvių naršykle”, kuri leidžia laisvai ir greitai programos lentelėse naršyti, sumuoti, rūšiuoti ir grupuoti visą informaciją.
bet kurioms pajamuotoms prekėms. Ši programos galimybė leidžia matyti tikslius apskaitos duomenis, greitai, lengvai ir be klaidų registruoti gaunamus dokumentus.
Susipažinkite su LENGVASKAITA iš arčiau.
Patogus pardavimo įvedimas, redagavimas, sąskaitų keitimas, pardavimų analizė.
Išlaidų operacijos, kurioms sąnaudos turi būti pripažįstamos ne iš karto, o ateityje, pvz. prenumerata, reklama, draudimas, įvedus į programą tokio tipo operaciją ir nurodžius laikotarpį, per kurį sąnaudos turi būti pripažintos, programa pati išdalina sumą per laikotarpį.
Kartą į mėnesį vieno mygtuko paspaudimu programa surenka visas einamo mėnesio atidėtus nurašymus ir pripažįsta sąnaudomis.
Išlaidų straipsniai leidžia pamatyti, iš ko susideda bendra sąnaudų sąskaitos suma. Viena sąskaita gali būti skaidoma ir analizuojama į neribotą kiekį išlaidų straipsnių.
Kai yra atsiskaitoma grynais pinigais, paprastai į programą reikia įvesti 3 operacijas: pardavimo operaciją, pinigų operaciją ir atlikti šių operacijų sudengimą.
Programoje “LengaSkaita” naudojant automatinį Kasos pajamų orderio sukūrimą tereikia įvesti pardavimo operaciją, o kitos dvi operacijos sukuriamos automatiškai.
Jei įmonė teikia nuomos, priežiūros ar kitas paslaugas ir kas mėnesį savo klientams išrašinėja vienodas sąskaitas, vieną kartą įvedus sutartį, pardavimo operacijas programa kas mėnesį sukuria automatiškai.
Verslo pjūvių naršyklė – universalus įrankis, suteikiantis neribotas galimybes programoje turimos informacijos analizei. Bet kurioje programos lentelėje (sąrašuose, operacijų sąrašuose ar ataskaitose) matoma informacija gali būti vaizduojama, rūšiuojama ir grupuojama įvairiais jūsų pasirinktais būdais. Be to, Naršyklėje pateikta informacija gali būti spausdinama bei eksportuojama į įvairių formatų (xls, txt, html ar xml formatų) bylas.
Pagrindinė vadybininko ataskaita. Ataskaitoje pateikiama informacija apie tos pačios prekės likučius skirtinguose sandėliuose, rezervuotus, užsakytus kiekius, kiekvienos prekės partijų bei partijų išklotinių, kainų ir savikainų informacija bei kt.
LENGVASKAITA branduolys leidžia valdyti Klientų užsakymus, Pardavimus, Pirkimus, Prekių ir paslaugų apskaitą, Pinigų operacijas, valdyti Vidinį prekių judėjimą tarp sandėlių, Ilgalaikį turtą, formuoti ataskaitas, vykdyti I-SAF duomenų registrą, atlikti Inventorizaciją, paskelbti bei sumokėti mokesčius, formuoti įvairias buhalterines ir analitines ataskaitas
Minimalių investicijų reikalaujanti buhalterinė apskaitos programa.
Pažengusioms įmonėms
Šalia LENGVASKAITA plano funkcionalumo, čia turėsite galimybę papildomai pasirinkti galingus specializuotus prekybos modulius bei minimalias gamybos funkcijas, skirtas paslaugų , didmeninės ir mažmeninės prekybos įmonių apskaitai.
Leidžia valdyti Klientų užsakymus, Pardavimus, Pirkimus, Prekių ir paslaugų apskaitą, Pinigų operacijas, valdyti Vidinį prekių judėjimą tarp sandėlių, Ilgalaikį turtą, formuoti ataskaitas, vykdyti I-SAF duomenų registrą, atlikti Inventorizaciją, paskelbti bei sumokėti mokesčius, formuoti įvairias buhalterines ir analitines ataskaitas.
Pastaba. Branduolys su virtualiu HASP apsaugos raktu ir 1 konkurencinga darbo vieta, 1 apskaitoma įmonė.
Vienu metu su programa gali dirbti ne daugiau nei 3 darbuotojai. Pagal poreikį įsigyjamos papildomos licencijos už papildomą įkainį.
Įsigykite 5 modulius iš daugiau nei 30 modulių sąrašo: Importo/eksporto modulis, Savikainos mažinimas Credit Note, Pinigai kelyje, Konsignacinis pardavimas, Deybininko darbo vieta ir kiti.
Darbą automatizuojantys bei kasdienes funkcijas palengvinantys programos moduliai arba paslaugos, suteikiamos nemokamai naudotis sutarties galiojimo laikotarpiui.
€
licencija
Naujai įsisteigusioms įmonėms
Lengvas ir patogus klientų užsakymų, pinigų operacijų valdymas, ataskaitų formavimas bei duomenų registras.
Leidžia valdyti Klientų užsakymus, Pardavimus, Pirkimus, Prekių ir paslaugų apskaitą, Pinigų operacijas, valdyti Vidinį prekių judėjimą tarp sandėlių, Ilgalaikį turtą, formuoti ataskaitas, vykdyti I-SAF duomenų registrą, atlikti Inventorizaciją, paskelbti bei sumokėti mokesčius, formuoti įvairias buhalterines ir analitines ataskaitas.
Pastaba. Branduolys su virtualiu HASP apsaugos raktu ir 1 konkurencinga darbo vieta, 1 apskaitoma įmonė.
Vienu metu su programa gali dirbti ne daugiau nei 3 darbuotojai. Pagal poreikį įsigyjamos papildomos licencijos už papildomą įkainį.
Darbą automatizuojantys bei kasdienes funkcijas palengvinantys programos moduliai arba paslaugos, suteikiamos nemokamai naudotis sutarties galiojimo laikotarpiui.
€
licencija
Nuo nemokamų standartinės versijos papildymų ir konsultacijų iki daug greitesnės techninės pagalbos.
Nemokami turimos standartinės versijos papildymai, didinantys programos funkcionalumą ir darbo našumą.
Nemokamai naudokitės papildomais programos moduliais pagal iš anksto
patvirtintą sąrašą.
Greitesnis problemos sprendimas: individualių duomenų analizė ir tvarkymas, nuotolinio prisijungimo būdu.
Nemokamos konsultacijos programos naudojimo klausimais klientų aptarnavimo sistemoje
Į Jūsų užklausas reaguojame greičiau – iki 24 d. val.
Suteiktoms paslaugoms taikomas ilgesnis apmokėjimo terminas.
Iki 35% mažesni konsultacijų ir kitų mokamų paslaugų įkainiai.
Prototechnikos sprendimus sėkmingai naudoja:
Turite klausimų? Reikalinga konsultacija? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi – pasikalbėkime apie iššūkius Jūsų versle.