IT vitaminai, norinčiam greičiau užaugti

Buhalterinės apskaitos programa smulkiajam verslui.

APIE LENGVASKAITA

Puikiai subalansuotas funkcionalumas verslui aktyvinti ir stiprinti

Minimalių investicijų reikalaujanti buhalterinė apskaitos programa skirta nedidelėms įmonėms.

Dėl lanksčiai plečiamo programos modulių sąrašo, LENGVASKAITA lengvai pritaikoma augančioms paslaugų, prekybinėms ir gamybinėms įmonėms.

O sparčiai plečiant įmonės veiklą ateityje užtikrinsime sklandžią migraciją į galingesnę verslo valdymo ir apskaitos programą EUROSKAITA be papildomų rūpesčių.

KODĖL LENGVASKAITA?

Be baimės „išaugti” programą!

Lengvai plečiamas programos funkcionalumas suaktyvina strateginius verslo procesus, o “išaugus” programą užtikrinamas neskausmingas perėjimas prie milžinišką funkcionalumą turinčios EUROSKAITA su visais Jūsų sukauptais duomenimis ir seniau pritaikytomis programos savybėmis.

Mažesnės darbų atlikimo sąnaudos

Apskaitos programoje įgyvendinta MDI vartotojo sąsaja leidžia vienu metu paleisti neribotą skirtingų darbų kiekį

Sustiprinta kontrolė ir saugumas

Galimybė programoje apriboti vartotojų teises bei papildomos vartotojo atliktų įrašų auditavimo, akceptavimo, patikros, atsekamumo funkcijos užtikrina aukščiausią įvedamų duomenų patikimumo lygį ir 100% veiksmų atsekamumą.

Verslo analitikos įrankis

Mini BI įrankis suteikia žaibiškas galimybes programos lentelėse naršyti, sumuoti, rūšiuoti ir grupuoti visą informaciją.

Greitesnės ir individualizuotos ataskaitos

Standartinėje programos versijoje rasite 50+ ataskaitų su iš anksto aprašytais duomenų surinkimo algoritmais. Turėsite galimybę kurti kelias alternatyvias tos pačios ataskaitos formas ir matyti verslo duomenis norimu formatu.

Programos galimybės

Sužinokite, kaip ši apskaitos programa padeda įmonėms greičiau, patogiau ir tvarkingiau valdyti kasdienes buhalterinės apskaitos bei verslo valdymo užduotis. Galbūt kita sėkmės istorija – Jūsų?

Greitas kasos pajamų orderio sukūrimas įvedus pardavimo operaciją - vietoj trijų operacijų pakanka įvesti tik vieną! 

Ši galimybė  taupo laiką visoms įmonėms, kuriose atsiskaitymai už Pardavimus gali būti atliekami grynaisiais pinigais.

Situacija:

Įmonėje kiekvieną mėnesį atliekama apie 90 pardavimų, už kuriuos atsiskaitoma grynaisiais pinigais. Paprastai fiksuojant kiekvieną tokį pardavimą programoje tenka įvesti 3 operacijas: 1) patį Pardavimą; 2) Pinigų gavimo operaciją; 3) įvestų operacijų – Pardavimo ir Pinigų gavimo operacijos – sudengimą.

Naudojant

LengvaSkaita

Kiekvienam programoje įvestam pardavimui galite automatiškai sukurti pinigų gavimo dokumentą. Naudojantis šia funkcija operacijų dengimo atskirai registruoti nebereikia – taip sukurta Pinigų gavimo operacija jau yra automatiškai sudengta su Pardavimo operacija. 

Ši programos galimybė ženkliai taupo laiką – įmonėje, kurioje kiekvieną mėnesį atliekama apie 90 pardavimų, už kuriuos atsiskaitoma grynaisiais pinigais, greitas kasos pajamų orderio sukūrimas sutaupo mažiausiai 9 darbo valandas per mėnesį.

Interaktyvūs programos laukai  - tai galimybė kviesti vienus programos langus iš kitų programos langų.

Šia programos funkcija naudojasi visi programos LengvaSkaita vartotojai duomenų įvedimo bei analizės metu.

Situacija:

Analizuodami ataskaitą pastebime savo klaidą – pavyzdžiui, analizuodami Prekių pardavimų ataskaitą pastebime, kad kažkuriame Pardavime nurodėme neteisingą prekę. Norėdami ištaisyti šią klaidą, turime atlikti kelis veiksmus: 1) atdaryti Pardavimų sąrašą; 2) naudodami atrankos ar paieškos filtrus susirasti reikiamą operaciją, 3)  pakeisti Pardavime nurodytą prekę, 4) iš naujo atdaryti ataskaitos langą, 5) dar kartą nurodyti ataskaitos parametrus ir ją sugeneruoti.  Taigi, vienos tokios klaidos taisymui sugaištama apie 5-10 minučių.

Naudojant

LengvaSkaita

Jeigu analizuodami Prekių pardavimų ataskaitą pastebime, kad kažkuriame Pardavime nurodėme neteisingą prekę, šią klaidą galime ištaisyti tiesiai iš peržiūrimos ataskaitos. Paspaudę dešinį pelės klavišą ties pasirinkta preke pereiname tiesiai prie Pardavimo, kuriame ši prekė buvo parduota. Tinkamai pakeitę šio Pardavimo informaciją grįžtame prie ataskaitos peržiūros – tereikia atnaujinti ekrane matomus ataskaitos duomenis. Atlikti kiekvieną tokį pataisymą užtrunka tik apie 1 minutę (vietoj 5-10 minučių). Taigi, vien tik ši programos galimybė sutaupo kiekvienam programos vartotojui nuo 1 iki 8 darbo valandų per mėnesį.

Didžiojoje knygoje - greitas Sąskaitų aktyvumo iškvietimas. 

Šia galimybe naudojasi visi įmonių finansininkai bei buhalteriai. 

 

Situacija:

Buhalterinių sąskaitų apyvartos bei likučiai analizuojami ataskaitoje „Didžioji knyga“. Dažnai šios analizės metu prireikia išsamesnės informacijos apie konkrečiose sąskaitose esančių sumų prigimtį – tuomet paprastai generuojama ataskaita  “Sąskaitų aktyvumas”, kurioje matomos buhalterinių sąskaitų judėjimą įtakojusios operacijos (šių operacijų tipai, partneriai, sumos ir t.t.). Kiekvieną kartą norint sugeneruoti ataskaitą ‘Sąskaitų aktyvumas’ prireikia atlikti keletą žingsnių: 1) pasirinkti reikiamą ataskaitą;  2) įvesti tinkamos ataskaitos parametrus; 3) atnaujinti ataskaitos duomenis.

Naudojant

LengvaSkaita

Peržiūrint ataskaitą „Didžioji knyga“ bet kuriuo metu vieno mygtuko paspaudimu galite iškviesti „Sąskaitų aktyvumo“ ataskaitą pasirinktai buhalterinei sąskaitai (‘Sąskaitų aktyvumo’ ataskaitos parametrai nustatomi automatiškai pagal ataskaitoje ‘Didžioji knyga’ įvestą informaciją). Tai leidžia itin greitai pamatyti reikiamos sąskaitos sumos analizę ir kiekvieną kartą sutaupo po keletą minučių jūsų darbo laiko.

Automatinis sąskaitų nustatymas operacijose. 

Naudingas visoms įmonėms, kuriose su programa dirba daugiau nei vienas vartotojas.

Situacija:

Dauguma įmonių apskaitai skirtų programų leidžia vartotojams operacijų registravimo metu įvesti ir jose koresponduojančias buhalterines sąskaitas. Tačiau jeigu operacijas registruoja ne buhalterijos darbuotojas, o, pavyzdžiui, pardavimų vadybininkas, jis gali suklysti pasirinkdamas buhalterinę sąskaitą. Tokios klaidos dažnai pastebimos tik vėliau, duomenų analizės metu – šiai duomenų analizei ir pastebėtų klaidų taisymui sugaištama nemažai laiko.

Naudojant

LengvaSkaita

Programoje aprašomi sąskaitų rinkiniai (PSG) leidžia registruoti daugumą programos operacijų nenurodant jose dalyvaujančių sąskaitų. Operacijos sąskaitų korespondencijoje dalyvaujančias sąskaitas programa nustato automatiškai, atsižvelgdama į operacijose nurodytą partnerį, prekes, sandėlius, asmenis ir kitus operacijos objektus bei šiuos objektus atitinkančius sąskaitų rinkinius (PSG). Ši programos galimybė leidžia vartotojams greitai ir patogiai registruoti operacijas bei apsaugo nuo klaidų.

Prekių partijų savikaina. 

Daugeliui įmonių svarbu žinoti detalią prekės pirkimo informaciją ir tikslią kiekvienos Prekės partijos savikainą. Taip pat dažnai programos vartotojams aktuali galimybė registruojant išlaidavimo operacijas rinktis konkrečias prekių partijas.

Situacija:

Kai kurios įmonių apskaitai skirtos programos nekaupia konkrečių prekių partijų informacijos, tik apskaičiuoja vidutinę prekių savikainą. Kitose programose prekių partijų savikaina išsaugojama, tačiau nėra patogiai naudojama analitikoje ar registruojant išlaidavimus. Paprastai registruojant pardavimus pateikiamas visas sandėlyje esantis prekės kiekis, o parduodami prekių kiekiai nurašomi iš partijų automatiškai FIFO metodu. Tais atvejais, kai vartotojui vis tik prireikia į pardavimą įtraukti konkretaus gavimo prekę, programoje tenka atlikti papildomus veiksmus.

Naudojant

LengvaSkaita

Visos prekių pajamavimo operacijos programoje automatiškai generuoja atskiras prekių partijas su konkrečia savikaina. Registruojant prekių išlaidavimo (pardavimo, perkėlimo, nurašymo, gamybos ir kt.) operacijas galima: 1) matyti visas aktyvias kiekvienos pasirinktos prekės partijas; 2) išlaiduoti prekes ne tik FIFO ar LIFO metodu (šiuo atveju išlaiduojamos partijos parinkimas gali būti atliekamas automatiškai), bet ir pasirenkant konkrečią prekės partiją. Mūsų programos vartotojai teigia, kad galimybė analizuoti prekių partijų informaciją ir konkrečių partijų pasirinkimas išlaidavimo metu leidžia jiems sutaupyti iki 20 darbo valandų kas mėnesį.

Operatyvi buhalterinės apskaitos informacija iškart po operacijos įvedimo.

Situacija:

Daugelio apskaitos programų vartotojams nepatogu, kai „buhalterinių sąskaitų ir sandėlio likučiai neatitinka realybės, kol operacija nėra perkelta į Didžiąją Knygą“. Iš tiesų, paprastai sąskaitų korespondencijos nėra matomos, kol įvesta operacija nėra perkelta į DK,. Be to, jeigu po operacijos perkėlimo į DK aptinkama klaida, jos ištaisymas užtrunka. Kai kuriose programose suradus tokią klaidą tenka registruoti koreguojantį (stornuojantį) įrašą ir pakartoti operacijos registravimą (pataisytą); o norint ištrinti netinkamai įvestą operaciją, reikia trinti kiekvieną operacijos poziciją.

Naudojant

LengvaSkaita

Perkėlus operaciją į Didžiąją Knygą galima laisvai taisyti pirminio dokumento (operacijos) duomenis. Pataisius operaciją ir pakartotinai sugeneravus ją į DK, sąskaitų korespondencija ir sąskaitų likučiai pasikeičia automatiškai. Programoje LengvaSkaita yra įrankiai (Automatinio generavimo i BŽ ir Sąskaitų likučių skaičiavimo), kurie leidžia iš karto po operacijos įvedimo ar redagavimo matyti tikslią operacijos sąskaitų korespondenciją ir realius sąskaitų likučius.

Galimybė vienu mygtuko paspaudimu ištrinti visą operaciją (su visomis jos pozicijomis).

Situacija:

Daugelyje apskaitos programų norint ištrinti operaciją tenka atlikti kelis veiksmus: 1) operacija redaguojama, 2) ištrinamos visos operacijos pozicijos; 3) ištrinama operacija. Taigi, didelės apimties dokumento (operacijos, turinčios daug pozicijų) ištrynimas užtrunka – trynimo mygtuką tenka spausti tiek kartų, kiek pozicijų yra operacijoje.

Naudojant

LengvaSkaita

Vienu mygtuko paspaudimu galite ištrinti visą operaciją (su visomis jos pozicijomis) – kiekvienas toks operacijos trynimas jums sutaupys keletą minučių laiko. 

Neriboto kiekio programos langų atidarymas vienu metu.  

Galimybė patogi visiems programos vartotojams – vienu metu galite dirbti su keliuose programos languose esančia informacija.

Situacija:

Kai kuriose apskaitos programose vartotojas gali vienu metu atlikti tik vieną veiksmą arba tuo pačiu metu atliekamų veiksmų kiekis yra stipriai ribojamas. Pavyzdžiui, redaguojant pasirinktą Pirkimo operaciją kiti programos Meniu punktai yra užrakinami. Taigi, redaguojant Pirkimą nėra galimybės peržiūrėti kitų programos duomenų – pavyzdžiui, tuo metu reikalingos Ataskaitos, Pardavimo operacijos ar Prekių sąraše esančios informacijos.  Norint peržiūrėti kituose programos moduliuose esančią informaciją tenka atlikti kelis veiksmus: 1) nutraukti Pirkimo redagavimą (uždaromas redaguojamos operacijos langas); 2) atidaryti reikalingą programos langą (ataskaitos, sąrašo ar konkrečios operacijos) ir peržiūrėti jame esančius duomenis; 3) uždaryti peržiūrėtą langą; 4) tęsti Pirkimo redagavimą.

Naudojant

LengvaSkaita


Programa leidžia vienu metu dirbti keliuose programos languose – galite atidaryti, peržiūrėti, pildyti ar redaguoti keliuose skirtinguose programos languose matomą informaciją: operacijas, ataskaitas, prekių, partnerių ar kitų įrašų korteles, sąrašus ir t.t.. Vienu metu galite analizuoti ir lyginti kelių skirtingų ataskaitų duomenis. Ši galimybė ženkliai greitina darbą – veiksmų programoje atlikimo greitis padidėja ne mažiau kaip penkis kartus.

Teikiamos ir gaunamos Konsignacijos apskaita.

Ši galimybė aktuali įmonėms, perkančioms arba parduodančioms konsignacines prekes.

Situacija:

Tais atvejais, kai apskaitos programoje nenumatyta konsignacijos prekių apskaita, šių prekių judėjimo registravimui tenka kurti fiktyvius sandėlius, dubliuoti prekes, žymėti operacijas sutartiniais požymiais ir t.t. Be to, atsakingas darbuotojas turi nuolat įdėmiai sekti konsignacinių prekių judėjimą ir nepamiršti įvesti  teisingas buhalterinių sąskaitų korespondencijas. Taip atliekama konsignacijos prekių apskaita yra itin sudėtinga ir visuomet Išlieka didelė klaidų tikimybė. Kiekvienos tokios klaidos paieška ir ištaisymas gali užtrukti net iki 1 valandos.

Naudojant

LengvaSkaita


Programoje gali būti registruojama visa perkamų (gaunamų) bei parduodamų (perduodamų) konsignacijos prekių apskaita.  Konsignacijai skirtų operacijų tipų sąskaitų korespondencijose automatiškai dalyvauja tinkamos užbalansinės ir balansinės buhalterinės sąsakaitos. Ši galimybė ženkliai pagreitina konsignacijos prekių apskaitą ir apsaugo nuo klaidų.

Prekių savikainos mažinimas – ‘Credit note’ operacijos.

Situacija:

Prekyboje dažnai pasitaiko, kad Tiekėjas, pardavęs Klientui prekes, po tam tikro laiko sutinka sumažinti šių prekių kainą. Jeigu Kliento įmonėje naudojama apskaitos  programa neturi galimybės “mažinti prekių savikainą”, paprastai atliekami tokie veiksmai: 1) registruojamas prekių grąžinimas Tiekėjui; 2) įvedamas tų pačių prekių pajamavimas nauja kaina.  Keičiant prekių pajamavimo informaciją šiuo būdu vidutinės apimties dokumentui sugaištama apie 10 min. Be to, šis prekių savikainos mažinimo mechanizmas neleidžia vartotojams matyti tikslių analitinių duomenų (pavyzdžiui, informacijos apie užsigulėjusias prekes), duomenys apie pirktus ir grąžintus prekių kiekius bei šių operacijų sumos nebeatitinka realių faktų.

Naudojant

LengvaSkaita


Programoje yra galimybė tvarkingai ir patogiai sumažinti pajamuotų prekių savikainą. Tam skirtas savikainos mažinimo mechanizmas “CrediteNote”. Savikaina gali būti mažinama visoms vieno pirkimo prekėms arba tik nurodytai pirkimo prekių daliai. (Ta prekių dalis, kuriai mažinama savikaina, gali būti atskirta į naują prekių partiją.) Beje, savikaina gali būti mažinama ir sandėlyje dar esančioms prekėms, ir jau parduotoms prekėms. Programos vartotojai, mažindami prekių savikainą su ‘Credit note’, kiekvieną kartą sutaupo laiko, be to, prekių apskaitos analitika po savikainos mažinimo išlieka tiksi ir aiški.

Apskaitos blankų modulis.

Naudingas visoms įmonėms, kuriose Pardavimus registruoja daugiau nei vienas vartotojas.

Naudojant

LengvaSkaita

Programoje gali būti registruojami visi jūsų įmonės apskaitoje naudojami apskaitos blankai (AB). Galima registruoti AB išdavimus konkretiems įmonės darbuotojams, AB grąžinimus bei jų sugadinimus. Apskaitos blankai programoje priskiriami konkrečioms operacijoms ir gali būti bet kada atspausdinami. Priklausomai nuo jūsų Įmonės poreikių programa gali kontroliuoti AB panaudojimą operacijose. Duomenys apie programoje užregistruotą Apskaitos blankų panaudojimą gali būti bet kada peržiūrimi tam skirtoje ataskaitoje.

Tai leidžia itin greitai pamatyti reikiamos sąskaitos sumos analizę ir kiekvieną kartą sutaupo po keletą minučių jūsų darbo laiko.

Plačios Savikainos keitimo galimybės

Visoms Įmonėje pajamuotoms prekėms (net ir toms, kurios po pajamavimo jau buvo išlaiduotos) gali būti registruojami jų savikainą didinantys dokumentai. Ši galimybė aktuali įmonėms, kuriose dėl papildomų išlaidų (transporto, muito ar kt.) turi būti keičiama prekių savikaina.

Situacija:


Kai kuriose Įmonėse savikainos keitimas atliekamas šitokiu būdu: 1) visos gaunamos sąskaitos už transporto, draudimo bei muito išlaidas yra nurašomos į sąnaudas; 2)  kiekvieno mėnesio pabaigoje atskirame Excel formato dokumente visos savikainos didinimo sumos rankiniu būdu paskirstomos prekėms (tokiu būdu sužinoma reali prekių savikaina). Dažnoje įmonėje šiam darbui tenka skirti ne mažiau kaip vieną darbo dieną per mėnesį.

Naudojant

LengvaSkaita

Savikaina gali būti patogiai, greitai  ir lengvai keičiama bet kurioms pajamuotoms prekėms – ir toms, kurios dar yra sandėlyje, ir toms, kurios jau yra išlaiduotos (parduotos, nurašytos, panaudotos gamyboje ar kt.). Išlaidų suma gali būti paskirstyta pajamavimo prekėms vartotojui reikalingu būdu – pagal vertę, kainą, kiekį ar kt. Ši programos galimybė leidžia matyti tikslius apskaitos duomenis (visada žinoti tikslią prekių savikainą), greitai ir patogiai registruoti gaunamus dokumentus, apsaugo apskaitos darbuotojus nuo klaidų, sutaupo ne mažiau kaip vieną darbo dieną per mėnesį.

Išlaidų dokumentų registravimas. Atidėti nurašymai ir Sąnaudų pripažinimas. 

Ši galimybė  taupo laiką visoms įmonėms, kuriose atsiskaitymai už Pardavimus gali būti atliekami grynaisiais Ši programos funkcija aktuali visoms įmonėms.

Situacija:

Įmonėse dažnai registruojamos išlaidos, kurių sąnaudos turi būti pripažįstamos ne iš karto o per tam tikrą laiką, pavyzdžiui, per 12 mėnesių (pavyzdžiui, Draudimas, Prenumerata, Antivirusinių programų naudojimas, Reklama ir t.t.). Paprastai šių išlaidų registravimas reikalauja daug kruopštaus darbo: 1)  gauti dokumentai apskaitos programoje įvedami kaip Įmonės išlaidos; 2) kiekvieną mėnesį kiekvienam išlaidų dokumentui Operacijų žurnale registruojamas dalinis sąnaudų pripažinimas. Vidutinė įmonė per metus gauna apie 50-60 tokio tipo išlaidų dokumentų. Taigi, kiekvieną mėnesį į operacijų žurnalą tenka įvesti po 50-60 operacijų, skirtų  sąnaudų pripažinimui – tai užtrunka ne mažiau kaip 3 valandas.

Naudojant

LengvaSkaita

Bet kuriai įvestai Išlaidų operacijai gali būti nurodomas sąnaudų pripažinimo laikotarpis. Tuomet programa automatiškai sugeneruoja atidėtus nurašymus. Esant reikalui, atidėtų nurašymų datas ir sumas galima nurodyti ir rankiniu būdu. Visų vieno mėnesio sąnaudų pripažinimas gali būti atliekamas vienu mygtuko paspaudimu – programa surenka visus einamojo mėnesio atidėtus nurašymus ir automatiškai sugeneruoja jiems sąnaudų pripažinimo operaciją. Tokiu būdu atidėtų nurašymų apskaita vedama greitai ir patogiai, programa apsaugo įmonės darbuotojus  nuo klaidų, o įmonė sutaupo ne mažiau kaip 3 darbo valandas kiekvieną mėnesį

Išlaidų straipsniai

Aktualu visoms įmonėms, detalizuojančioms registruojamas išlaidas.

Situacija:

Dažnai buhalteriai ir finansininkai, norėdami turėti tikslią Įmonės išlaidų analitiką, skirtingas išlaidas apskaito skirtingose Sąskaitų plano sąskaitose. Tuo tikslu Sąskaitų planas yra detalizuojamas – papildomas daugybe naujų sąskaitų, skirtų visoms galimoms išlaidų rūšims. Taip nuolat plečiamo Sąskaitų plano analizė tampa vis labiau sudėtingesne, yra nepatogi.

Naudojant

LengvaSkaita

Išlaidų detalizavimas atliekamas naudojant Išlaidų straipsnius. Vienoje Sąskaitų plano sąnaudų sąskaitoje gali būti apskaitomos išlaidos, priklausančios skirtingiems Išlaidų straipsniams (skirtingų Išlaidų straipsnių kiekis neribojamas). Išlaidų straipsnių naudojimas leidžia ataskaitose matyti išsamią informaciją apie tai, iš kokių išlaidų susideda bendra kiekvienos sąnaudų sąskaitos suma. Ši galimybė leidžia neauginti Sąskaitų plano, lengviau ir patogiau apskaityti Įmonės išlaidas.

Prekių partijų valdymas

Galimybė stebėti ir kontroliuoti sandėlio vertybių judėjimą partijų lygmenyje ir užtikrinti prekių kilmės atsekamumą, lengvai panaudoti prekių partijas pardavimo, gamybos, perkėlimo, nurašymo, savikainos keitimo operacijose registruojant jų savikainas.

Visa apimanti gamyba

Gamybos valdymas apima visą gamybos ciklą: nuo technologinių operacijų, gamybos planavimo, žaliavų poreikio prognozavimo, medžiagų atidavimą gamybai iki gamybos fiksavimo ir vykdymo kontrolę bei savikainos fakto skaičiavimų.

Optimaliam atsargų lygiui sandėlyje

Prekių poreikio prognozavimo įrankis automatizuoja užsakymo tiekėjams ir žaliavų atidavimo į gamybą operacijas, atsižvelgdamas į likučius sandėlyje, prekes kelyje, klientų jau užsakytas prekes, min/max likučių kiekius kiekvienai prekei arba jų grupei ir 50+ kitų kriterijų.

Unikalus kainodaros valdymas

Kompleksinis kainodaros ir nuolaidų valdymo mechanizmas leidžia automatizuotai ir dinamiškai taikyti skirtingas kainas ir nuolaidas skirtingiems klientams skirtingu metu.

Verslo analitikos įrankis

Priežiūros sutarties laikotarpiu naudokitės apskaitos programoje integruotu Excel PivotTable funkcionalumu – “Verslo pjūvių naršykle”, kuri leidžia laisvai ir greitai programos lentelėse naršyti, sumuoti, rūšiuoti ir grupuoti visą informaciją.

Automatinis savikainos keitimas

bet kurioms pajamuotoms prekėms. Ši programos galimybė leidžia matyti tikslius apskaitos duomenis, greitai, lengvai ir be klaidų registruoti gaunamus dokumentus.

Vaizdo pristatymai

Susipažinkite su LENGVASKAITA iš arčiau.

Patogus pardavimo įvedimas

Patogus pardavimo įvedimas, redagavimas, sąskaitų keitimas, pardavimų analizė.

Išlaidų operacijos, kurioms sąnaudos turi būti pripažįstamos ne iš karto, o ateityje, pvz. prenumerata, reklama, draudimas, įvedus į programą tokio tipo operaciją ir nurodžius laikotarpį, per kurį sąnaudos turi būti pripažintos, programa pati išdalina sumą per laikotarpį.

Kartą į mėnesį vieno mygtuko paspaudimu programa surenka visas einamo mėnesio atidėtus nurašymus ir pripažįsta sąnaudomis.

Išlaidų straipsniai leidžia pamatyti, iš ko susideda bendra sąnaudų sąskaitos suma. Viena sąskaita gali būti skaidoma ir analizuojama į neribotą kiekį išlaidų straipsnių.

Kai yra atsiskaitoma grynais pinigais, paprastai į programą reikia įvesti 3 operacijas: pardavimo operaciją, pinigų operaciją ir atlikti šių operacijų sudengimą.

Programoje “LengaSkaita” naudojant automatinį Kasos pajamų orderio sukūrimą tereikia įvesti pardavimo operaciją, o kitos dvi operacijos sukuriamos automatiškai.

Jei įmonė teikia nuomos, priežiūros ar kitas paslaugas ir kas mėnesį savo klientams išrašinėja vienodas sąskaitas, vieną kartą įvedus sutartį, pardavimo operacijas programa kas mėnesį sukuria automatiškai.

Verslo pjūvių naršyklė – universalus įrankis, suteikiantis neribotas galimybes programoje turimos informacijos analizei. Bet kurioje programos lentelėje (sąrašuose, operacijų sąrašuose ar ataskaitose) matoma informacija gali būti vaizduojama, rūšiuojama ir grupuojama įvairiais jūsų pasirinktais būdais. Be to, Naršyklėje pateikta informacija gali būti spausdinama bei eksportuojama į įvairių formatų (xls, txt, html ar xml formatų) bylas.

Pagrindinė vadybininko ataskaita. Ataskaitoje pateikiama informacija apie tos pačios prekės likučius skirtinguose sandėliuose, rezervuotus, užsakytus kiekius, kiekvienos prekės partijų bei partijų išklotinių, kainų ir savikainų informacija bei kt.

Standartinis funkcionalumas

LENGVASKAITA branduolys leidžia valdyti Klientų užsakymus, Pardavimus, Pirkimus, Prekių ir paslaugų apskaitą, Pinigų operacijas, valdyti Vidinį prekių judėjimą tarp sandėlių, Ilgalaikį turtą, formuoti ataskaitas, vykdyti I-SAF duomenų registrą, atlikti Inventorizaciją, paskelbti bei sumokėti mokesčius, formuoti įvairias buhalterines ir analitines ataskaitas

  • Įmonės atributai. Apskaitos periodai.

  • Pagrindiniai sąrašai (normatyvai) – Prekės, Partneriai, Sandėliai, įmonės Kasos, įmonės Atsiskaitomosios sąskaitos, Mūsų asmenys, Matavimo vienetai, Prekių grupės, Prekių tipai, Partnerių kategorijos, Bankai, Partnerių A/S, Partnerių atstovai, Mokesčiai, Pristatymo būdai ir t.t.

  • Sąskaitų planas. PSG.

  • Modulis ‘Bendrasis Žurnalas’

  • Automatinis operacijų perkėlimo serveris – tai modulis, automatiškai perkeliantis įvairiuose programos moduliuose įvestas operacijas į Bendrąjį žurnalą. Yra galimybė nustatyti automatiškai atliekamo operacijų perkėlimo periodiškumą.

  • Pagrindinės BOŽ ataskaitos – Didžioji knyga, Operacijų žurnalas, Sąskaitų aktyvumas, Sąskaitų aktyvumas pagal partnerius, Pelno ataskaita, įvairios Balanso ataskaitos.
  • Pirkimų valdymo modulyje registruojamos visos operacijos, kurių tipai susiję su pirkimais – atsargų pirkimai, pirkimų grąžinimai, užsakymai tiekėjams, vidiniai užsakymai ir t.t.

  • Atskaitingų asmenų pirkimai – tai vertybių įsigijimo užregistravimas, kai vertybes pirko ir šį pirkimą grynais pinigais apmokėjo jūsų įmonės materialiai atskaitingas asmuo. Šios operacijos sąskaitų korespondencijoje įsiskolinimas už nupirktas prekes paskelbiamas ne tiekėjui, o asmeniui.

  • Pirkimų apskaitos dokumentai – Pirkimų operacijoms spausdinami Orderiai ir Važtaraščiai.

  • Pagrindinės pirkimų apskaitos ataskaitos – Pirkimų knyga, Sandėlio apyvartos žiniaraštis ir kt.
  • Pardavimų valdymo modulyje registruojamos visos operacijos, kurių tipai susiję su pardavimais – pardavimai, pardavimų grąžinimai, klientų užsakymai ir paraiškos, prekių rezervavimai ir kt.

  • Klientų Paraiškos skirtos pirminių susitarimų su klientais registravimui. Pagal Klientų Paraiškas išrašomos išankstinės sąskaitos-faktūros.

  • Pardavimo grąžinimai – operacijos, registruojančios vertybių grąžinimą iš klientų. Programoje gali būti registruojami dviejų tipų pardavimo grąžinimai – paveldimi iš konkrečių pardavimų ir įvedami tiesiogiai (nepaveldimi iš pardavimo operacijų). Registruojant paveldimą pardavimo grąžinimą galite grąžinti visas konkretaus pardavimo prekes arba jų dalį.

  • Pagrindiniai Pardavimų apskaitos dokumentai – Važtaraščiai ir PVM sąskaitos-faktūros.

  • Pardavimų operacijoms gali būti priskirtas ir atspausdintas apskaitos blankas – Prekių gabenimo važtaraštis. Operacijai priskirtas Prekių gabenimo važtaraštis automatiškai užpildomas operacijoje įvestais duomenimis (informacija apie prekių siuntėjo ir prekių gavėjo įmones ir kt.), be to, šis dokumentas gali būti papildytas kitais reikiamais duomenimis (pvz., pakrovimo ir iškrovimo laikas bei vieta, prekes išdavę ir priėmę asmenys, informacija apie vežėją, transporto priemonę, krovinio pavojingumą ir kt. ).

  • Pagrindinės pardavimų apskaitos ir Prekybos analizės ataskaitos – Pardavimų knyga, Prekių pardavimai, Prekių apyvartos žiniaraščiai, Geriausi partneriai, Pelningiausios ir Apyvarčiausios prekės, Nuostolingos prekės ir Nuostolingi pardavimai ir kt.
  • Modulyje Prekių perkėlimas registruojami prekių perkėlimai iš vienų įmonės sandėlių į kitus. Spausdinami operacijų dokumentai.

  • Modulyje Prekių nurašymas registruojamos prekių nurašymo operacijos. Operacijų tipas ‘Nurašymas’ skirtas dėl įvairių priežasčių (vagystė, sugadinimas) įvykusiam prekių nurašymui užregistruoti. Nurašymo metu nurodoma konkreti sąnaudų sąskaita. Nurašymo aktų spausdinimas

  • Konkrečių prekių metodas – Pardavimų valdymo, Prekių perkėlimo bei Prekių nurašymo moduliuose nurodant prekes jas galima pasirinkti ne tik iš bendro Prekių sąrašo (tuomet jų nurašymas vyksta pagal bendrai nurodytą metodą -FIFO arba LIFO), bet ir iš turimų kiekvienos prekės partijų sąrašo. Tokiu būdu gali būti pasirinkta konkreti tam tikros partijos prekė (konkretus prekių gavimas, atitinkama šio prekių gavimo savikaina).

  • Pagrindinės prekių apskaitos ataskaitos: Prekių likučiai sandėlyje, Tiekėjo prekių likučiai, Prekių likučiai pardavimo kainomis, Partijų likučiai, Prekių judėjimo ataskaitos, Prekių apyvartos žiniaraščiai, Tiekėjo prekių apyvarta, Prekių perkėlimų ir Prekių nurašymų žurnalai ir t.t.
  • Pinigų modulyje registruojamos operacijos, kuriose dalyvauja įmonės Kasos arba Atsiskaitomosios sąskaitos. Registruojami pinigų gavimai ir išdavimai, o šių operacijų korespondentais (priklausomai nuo operacijos tipo) gali būti Partneris, Asmuo, Kasa, A/S ar konkreti Sąskaitų plano sąskaita.

  • Pagrindinės Pinigų apskaitos ataskaitos – Kasos knyga, Atsiskaitomosios sąskaitos žiniaraštis, Pavedimų žurnalas.

  • Ataskaita “Avansų apyskaita” – ataskaita, skirta įmonės darbuotojams išduotų pinigų apskaitai ir kontrolei. (Yra dvi ataskaitos formos – pagrindinė ir detali.)
  • Valiutų modulyje registruojamos visos įmonės apskaitoje naudojamos valiutos. Čia įvedami valiutų kursai, peržiūrimi valiutų santykiai. Valiutų kalkuliatorius skirtas valiutų konvertavimui – galite greitai apskaičiuoti, kokią suma viena valiuta atitinka įvesta suma kita valiuta nurodytos dienos kursu.
  • Modulis ‘Išlaidų operacijos’ skirtas įmonės išlaidų apskaitai – jame registruojami Įmonės ar Asmenų pirkimai, nesusiję su atsargų ar ilgalaikio turto pirkimu, tame tarpe trumpalaikio turto bei mažaverčio inventoriaus pirkimai. Be to, šiame modulyje registruojamos operacijos, kurioms nurodomi atidėti išlaidų nurašymai, o vėliau atliekamas sąnaudų pripažinimu.
  • Šis programos modulis skirtas įvairių mokesčių ir baudų paskelbimui. Šiame modulyje registruojamos nepiniginės ir neprekybinės operacijos su partneriais. Skirtingiems mokesčiams skirti atskiri operacijų tipai – PVM, Pelno mokestis, Sodra(darbuotojai)3%, Turto mokestis ir t.t.

  • Mokesčių paskelbimo modulyje registruojamos operacijos ypatingos tuo, kad joms automatiškai generuojama sąskaitų korespondencija gali būti lengvai koreguojama – tai patogu, įvykus mokesčių tvarkos pasikeitimams.

  • ‘Grąžintino PVM’ tipo operacija skirta grąžintino PVM paskelbimui ir operacijoje nurodyto partnerio įsiskolinimo jūsų įmonei padidinimui. Operacijos, kurių tipai ‘Baudos ir delsp. Mokesčių inspekcijai’ ir ‘Baudos ir delsp. SODRAI’, yra skirtos baudų paskelbimui ir įsiskolinimų mokesčių inspekcijai ar Sodrai padidinimui.
  • Ilgalaikio turto apskaitai skirtame modulyje registruojamos ilgalaikio turto kortelės, fiksuojami ilgalaikiam turtui priskirti inventoriniai numeriai, atliekami ilgalaikio turto nudėvėjimai ir kiti veiksmai su IT kortelėmis ar atskirais IT inventoriniais numeriais – pardavimai, nurašymai, remontai ir t.t.

  • Ilgalaikio turto Remonto kaštų registravimas. IT Remonto kaštų sumos kaupiamos sąnaudų sąskaitoje. Kai tam pačiam IT objektui užregistruojami keli Remonto kaštų veiksmai, gali būti registruojamas šio objekto Remontas bendrai Remonto kaštų sumai. Remonto kaštų operacijos automatiškai generuoja remontui sunaudotų medžiagų nurašymo operacijas. Tai IT remonto medžiagų tipo operacijos, matomos Prekių nurašymo modulyje.

  • Ilgalaikio turto nudėvėjimų stabdymas, pratęsimas. IT Nudėvėjimo stabdymo veiksmu sustabdomas pasirinkto ilgalaikio turto nudėvėjimas – IT kortelė nebus dėvima tol, kol nudėvėjimas nebus pratęstas Nudėvėjimo tęsimo veiksmu Su IT kortele, kurios nudėvėjimai yra sustabdyti, gali būti atliekami veiksmai (remontas, pardavimas ar kt.). IT Nudėvėjimo stabdymo ir IT nudėvėjimo tęsimo veiksmai nesukuria operacijų ir neturi sąskaitų korespondencijos

  • Pagrindiniai Ilgalaikio turto apskaitos dokumentai – IT įvedimo į eksploataciją aktas, IT perdavimo-priėmimo aktas, IT likvidavimo aktas.
    Pagrindinės Ilgalaikio turto apskaitos ataskaitos – Registravimai, IT kortelė, Bendros sumos, IT Būklė, IT Nudėvėjimai per laikotarpį, Vertės pasikeitimai, IT remonto žiniaraštis, IT Išlaidavimai, IT pardavimai, IT inventorizacija.
  • Šiame modulyje registruojamos visos operacijos, kurios negali būti užregistruotos visuose kituose programos moduliuose. Pavyzdžiui, čia likučių įvedimo metu registruojami pajamų ar sąnaudų likučiai, taip pat čia įvedami įvairūs koreguojantys įrašai, sąskaitų uždarymo operacijos ir pan.
  • Įmonės apskaitos su programa EuroSkaita pradžia – ankstesnių įmonės veiklos duomenų įvedimas. Programoje EuroSkaita sukurti specialūs operacijų tipai, skirti įvesti likučiams – Kasų ir A/S, atsargų įmonės sandėliuose, klientų skolų ir įmonės įsiskolinimų tiekėjams, ilgalaikio turto ir t.t.
  • Operacijų akceptavimas. Automatinis akceptavimas ir pavienių operacijų akceptavimas bei akceptavimo atšaukimas.

  • Operacijų Informacijos langas.

  • Paveldėjimas operacijose

  • Pagrindinės operacijų valdymo ataskaitos – Įvairūs žurnalai, Operacijų vykdymas, kt.
  • PP atsiskaitymai. Pirkimų valdymo, Pardavimų valdymo, Pinigų, Išlaidų modulyje ir Mokesčių paskelbimo moduliuose įvestos operacijos keičia klientų skolų bei įsiskolinimų tiekėjams bendrąsias sumas. Jeigu norite sekti atsiskaitymus už kiekvieną atskirą operaciją (jos gali skirtis terminais, apmokėjimo prioritetais, sankcijomis ir pan.), naudokitės PP atsiskaitymų moduliu. Jame dengiamos konkrečios skolą ar įsiskolinimą sugeneravusios operacijos. Operacijos, didinančios skolą, yra dengiamos operacijomis, mažinančiomis skolą, ir atvirkščiai. Pavyzdžiui, Pirkimas gali būti dengiamas Mokėjimo pavedimu, Išmokėjimu partneriui iš kasos, Pirkimo grąžinimu, Pardavimu ir pan., o Pardavimas gali būti dengiamas Įplaukomis į sąskaitą, Pirkimu ir pan. Be to, PP atsiskaitymų modulyje gali būti registruojamos ir tarpusavio užskaitos.

 

  • Dengimo ryšiais gali būti susiejamos ne tik tos operacijos, kurių poveikis skolai ar įsiskolinimui yra priešingas, bet ir tos, kurių šis poveikis sutampa. Pavyzdžiui, mokėjimo pavedimai gali būti susieti dengimo ryšiais ne tik su pirkimų operacijomis, bet ir su pirkimų grąžinimais, o įplaukų operacijos gali būti susietos dengimo ryšiais ne tik su pardavimais, bet ir su pardavimų grąžinimais. Tokiu būdu dengimo ryšiu gali būti susieta įvairios prigimties operacijų grupė, pavyzdžiui, įplaukų operacija dengimo ryšiu gali būti susieta operacijų grupe, sudaryta iš kelių pardavimų ir kelių pardavimų grąžinimų.

 

  • Skolų suderinimo akto’ formavimas ir spausdinimas.

 

  • Pagrindinės ataskaitos apie atsiskaitymus su tiekėjais ir klientais – Atsiskaitymai su partneriais, Atsiskaitymai su kreditoriais, Debitorių atsiskaitymai, Pirkimų ir Pardavimų apmokėjimų žiniaraštis, Pirkimų ir Pardavimų apmokėjimų suvestinė, Nepaskirstytų mokėjimų žiniaraštis ir suvestinė, Skolos ir terminai, Įplaukų analizė ir kt.
  • Naudojantis programoje esančiu Savikainos keitimo moduliu įsigytų prekių savikaina gali būti pakeista (padidinta) dėl muito, draudimo, transporto, akcizo ir įvairių kitų išlaidų. Šioms savikainą keičiančioms išlaidoms registruoti skirti specialūs operacijų tipai. Be to, Prekių savikaina gali būti padidinta ir Pirkimo operacijoje pirktų paslaugų suma. Prekių savikainą keičiančios sumos gali būti ‘išbarstytos’ atskiroms operacijos prekėms automatiškai (proporcingai vertei, kiekiui ar vieneto kainai) arba rankiniu būdu – įvedant atskiroms prekėms skirtas sumas.

 

  • Savikainos keitimas prekių grupėms. Programoje yra galimybė nurodyti savikainą keičiančias sumas atskiroms operacijos prekių grupėms. Pavyzdžiui, pirkimo operacijos prekių savikaina keičiama 100 EUR transporto išlaidų suma, iš jų 80 EUR skirta biuro įrangos grupės prekėms, o 20 EUR- skirta popieriui.
  • Atliekant valiutinių sąskaitų likučių koregavimą apskaičiuojamos įmonės pajamos bei sąnaudos, atsiradusios dėl valiutų kurso pasikeitimo. Koreguojant valiutinių sąskaitų likučius, šių sąskaitų likutis perskaičiuojamas koregavimo operacijos datos kursu. Skirtumas, susidaręs dėl valiutų kurso pasikeitimo, užfiksuojamas įmonės pajamose arba sąnaudose.

 

  • Jeigu įmonėje atliekamos valiutinės operacijos, kiekvieno apskaitos periodo pabaigoje privalomai atliekamas valiutinių sąskaitų likučių koregavimas. Ši operacija būtinai atliekama prieš Balanso ataskaitų generavimą.
  • Apskaitos blankų modulis. Atliekamas turimų Apskaitos blankų užregistravimas, taip pat gali būti registruojamas Apskaitos blankų išdavimas asmenims, priskyrimas operacijoms, grąžinimas ar sugadinimas. Apskaitos blankų spausdinimas (AB atsispausdinti galima ir tuose programos moduliuose, kuriuose įvesta apskaitos blankui priskirta operacija, ir Apskaitos blankų modulyje).

 

  • Ataskaita ‘Apskaitos blankų panaudojimas’

 

  • Gaunamų ir Siunčiamų sąskaitų registras. Naudojant programos ataskaitą ‘Dokumentų registras’ galima suformuoti per pasirinktą laikotarpį gautų bei išduotų PVM sąskaitų-faktūrų suvestinę. Gautus Duomenų registro ataskaitos duomenis galima eksportuoti į *..ffdata formato bylą (skirtą programai ABBYYFormFiller).
  • Inventorizacijų modulis skirtas faktinių prekių kiekių įmonės sandėliuose ir apskaitos duomenų sulyginimui bei gautų rezultatų užregistravimui (t.y. vertybių pertekliaus nurašymui arba vertybių trūkumo užpajamavimui, be to, programoje gali būti atliekamas ir Persirūšiavimas – trūkstamo vienos prekės kiekio pakeitimas pertekliniu kitos prekės kiekiu). Kiekviena Inventorizacija atliekama vienam konkrečiam sandėliui.

 

  • Kiekvienai Inventorizacijai gali būti spausdinami dokumentai – Inventorizacijos lapai ir Inventorizacijos rezultatai. Be to, Inventorizacijai gali būti spausdinamos ataskaitos – ‘Inventorizacijos aprašas’ ir ‘Inventorizacijos suderinimo žiniaraštis’.
  • Įrašo paieška lentelėje pagal bet kurio lauko reikšmę atliekama naudojantis įrankiu F7 (arba Ctrl+F). Bet kurios programos lentelės įrašų atrankai galite naudotis Atrankos įrankiu Ctrl+<. Be to, gali būti atliekama greitoji lentelės įrašų atranka pagal bet kurio stulpelio reikšmę (F8) ir kontekstinė įrašų atranka nurodant sąlygas kelių stulpelių reikšmėms (Ctrl,Ctrl).
  • Greitos paieškos įrankis (F4) naudojamas užpildymui programos laukų, kurių reikšmė pasirenkama iš sąrašo. Naudojantis šiuo įrankiu tokie laukai užpildomi greičiau ir patogiau. Greitos atrankos veikimo principas: lauke įvedamas ieškomos reikšmės kodo ar pavadinimo fragmentas, tuomet paspaudus klavišą F4 programa pateikia įvestą fragmentą turinčių reikšmių sąrašą arba, jeigu tokia reikšmė tik viena, užpildo lauką – įrašo reikšmę.

  • Greitosios įrašų atrankos (F4) konfigūravimas. Specialiame programos modulyje Sistema => Valdymas => Greita paieška kiekvienam sąrašui galima nurodyti laukus, kuriuose turi būti ieškoma nurodyta reikšmė. Pavyzdžiui, vykdant greitąją Partnerio paiešką įvestoji reikšmė standartiškai ieškoma Partnerių sąrašo laukuose ‚Kodas‘ ir ‚Pavadinimas‘, tačiau pakeitus Partnerių sąrašo greitosios atrankos konfigūraciją galima nurodyti, kad įvestoji reikšmė būtų ieškoma ir kituose laukuose, kaip pavyzdžiui, ‚Įmonės kodas‘, ‚Miestas‘, ‚Partnerio atstovo pavardė‘,…
  • Programos Ataskaitose bei Prekių ir Partnerių sąrašuose pateikiami duomenys gali būti analizuojami, naudojant Papildomus filtrus. Įrašų atrankai naudojamuose Papildomuose filtruose gali būti nurodomos sąlygos daugybei įvairių šių įrašų parametrų. Ataskaitų filtrų lange dažnai yra keli puslapiai, skirti filtro sąlygoms įvesti. Pavyzdžiui, ataskaitos ‘Pardavimų knyga’ papildomame filtre gali būti įvedamos įrašų atrankos sąlygos pardavimo Sandėliui (sandėlio Kodui, Miestui, Sandėlininkui ir t.t.), pardavimo Partneriui (Pavadinimui, Asmeniui – partnerio globėjui, partnerio Adresui, partnerio Kredito dydžiui ir t.t.), pardavimo Asmeniui (asmens Vardui, asmens Pareigoms ir t.t.) ir pačiai Pardavimo operacijai (operacijos Sumai, Dokumento numeriui, Apmokėjimo terminui, Pristatymo adresui ir t.t.). Filtre gali būti nurodomos kelios sąlygos skirtingiems parametrams. Galimi skirtingi filtro sąlygų aprašymo variantai – ‘reikšmė lygi / nelygi…’, ‘reikšmė mažesnė / didesnė už…’, nurodant reikšmės dalį ir t.t. Kelios vieno filtro sąlygos gali būti apjungiamos logine jungtimi IR arba ARBA.

  • Sukurtas papildomas Ataskaitos, Prekių sąrašo ar Partnerių sąrašo filtras gali būti išsaugotas – tokiu būdu galėsite jį panaudoti bet kada vėliau, nebereikės iš naujo kurti atrankos sąlygų, taigi, sutaupysite laiko.
  • Ataskaitų vykdymas nestabdant darbo. Ši programos galimybė leidžia generuoti ataskaitas nestabdant programos darbo. Pradėjus formuoti vieną ataskaitą programa “neužmiega”, vartotojas gali tęsti darbą su programa. Taigi, tokiu būdu galima generuoti ir kelias programos ataskaitas vienu metu

  • Ataskaitų redaktorius (skirtas ne Excel tipo ataskaitoms). Galimybė redaguoti standartines ataskaitų formas – keičiant informacijos išdėstymą, papildomai įterpiant reikiamus laukus, pastabas, norimą tekstą ir pan.

  • Excel tipo finansinių ataskaitų modeliuotojas ‘Skaita rezultatai’. Naudojantis programą „Skaita-rezultatai“ galima kurti ataskaitas, surenkančias duomenis iš Jūsų firmos sąskaitų likučių. Tokiu būdu galima kurti / redaguoti pagrindines buhalterines ataskaitas- Balanso, Pelno bei kitas.

  • Ataskaitų bibliotekos bazė – tai programos modulis, skirtas papildomų Ataskaitų registravimui. Tokiu būdu šalia standartinių programos ataskaitų galima turėti neribotą papildomų ataskaitų skaičių.
  • Vartotojų vardų ir slaptažodžių suteikimas. Programos modulyje ‘Vartotojų teisės’ aprašomi visi programos vartotojai, nurodomi jų slaptažodžiai.

  • Analizuojant programos duomenis galima matyti, kuris vartotojas atliko konkrečios operacijos ar įrašo įvedimą ar redagavimą. Be to, programa gali registruoti kiekvieno vartotojo darbo su programa laiką.
  • Galimybė matyti operacijų ir sąrašuose esančių duomenų redagavimo istoriją. Kiekvienam konkrečiam įrašui redagavimo istorijoje išsaugojama informacija apie tai, kas (kuris vartotojas) ir kada (data, tikslus laikas) šį įrašą įvedė ir taisė. Jeigu įrašas buvo redaguojamas kelis kartus, redagavimo istorijoje matoma informacija apie visus atliktus įrašo taisymus.
  • Programoje sukurta galimybė surinkti i.SAF duomenis pagal VMI nustatytas PVM sąskaitų faktūrų registrų duomenų teikimo taisykles. i.SAF rinkmenos modulis iš programoje įvestų duomenų automatiškai formuoja Išrašytų ir Gautų PVM sąskaitų faktūrų ataskaitą ir jos duomenų rinkmenas XML formatu. Šios programoje suformuotos duomenų rinkmenos gali būti įkeliamos į VMI elektroninį sąskaitų faktūrų posistemį – i.SAF.

Planai, pritaikyti Jūsų poreikiams

Minimalių investicijų reikalaujanti buhalterinė apskaitos programa.

LENGVASKAITA+

Pažengusioms įmonėms

SAVYBĖS

Šalia LENGVASKAITA plano funkcionalumo, čia turėsite galimybę papildomai pasirinkti galingus specializuotus prekybos modulius bei minimalias gamybos funkcijas, skirtas paslaugų , didmeninės ir mažmeninės prekybos įmonių apskaitai.

Leidžia valdyti Klientų užsakymus, Pardavimus, Pirkimus, Prekių ir paslaugų apskaitą, Pinigų operacijas, valdyti Vidinį prekių judėjimą tarp sandėlių, Ilgalaikį turtą, formuoti ataskaitas, vykdyti I-SAF duomenų registrą, atlikti Inventorizaciją, paskelbti bei sumokėti mokesčius, formuoti įvairias buhalterines ir analitines ataskaitas.

Pastaba. Branduolys su virtualiu HASP apsaugos raktu ir 1 konkurencinga darbo vieta, 1 apskaitoma įmonė.

Vienu metu su programa gali dirbti ne daugiau nei 3 darbuotojai. Pagal poreikį įsigyjamos papildomos licencijos už papildomą įkainį.

Įsigykite 5 modulius iš daugiau nei 30 modulių sąrašo: Importo/eksporto modulis, Savikainos mažinimas Credit Note, Pinigai kelyje, Konsignacinis pardavimas, Deybininko darbo vieta ir kiti. 

Darbą automatizuojantys bei kasdienes funkcijas palengvinantys programos moduliai arba paslaugos, suteikiamos nemokamai naudotis sutarties galiojimo laikotarpiui.

nuo 900

licencija

LENGVASKAITA

Naujai įsisteigusioms įmonėms

SAVYBĖS

Lengvas ir patogus klientų užsakymų, pinigų operacijų valdymas, ataskaitų formavimas bei duomenų registras.

Leidžia valdyti Klientų užsakymus, Pardavimus, Pirkimus, Prekių ir paslaugų apskaitą, Pinigų operacijas, valdyti Vidinį prekių judėjimą tarp sandėlių, Ilgalaikį turtą, formuoti ataskaitas, vykdyti I-SAF duomenų registrą, atlikti Inventorizaciją, paskelbti bei sumokėti mokesčius, formuoti įvairias buhalterines ir analitines ataskaitas.

Pastaba. Branduolys su virtualiu HASP apsaugos raktu ir 1 konkurencinga darbo vieta, 1 apskaitoma įmonė.

Vienu metu su programa gali dirbti ne daugiau nei 3 darbuotojai. Pagal poreikį įsigyjamos papildomos licencijos už papildomą įkainį.

Darbą automatizuojantys bei kasdienes funkcijas palengvinantys programos moduliai arba paslaugos, suteikiamos nemokamai naudotis sutarties galiojimo laikotarpiui.

nuo 580

licencija

Užtikrinsime optimalią partnerystę

7 priežastys pasirašyti programos priežiūros sutartį

Nuo nemokamų standartinės versijos papildymų ir konsultacijų iki daug greitesnės techninės pagalbos.

1

Visada naujausia programos versija

Nemokami turimos standartinės versijos papildymai, didinantys programos funkcionalumą ir darbo našumą.

2

Daugiau nei 10 papildomų modulių nemokamai!

Nemokamai naudokitės papildomais programos moduliais pagal iš anksto
patvirtintą sąrašą.

3

Greitesnė techninė pagalba

Greitesnis problemos sprendimas: individualių duomenų analizė ir tvarkymas, nuotolinio prisijungimo būdu.

4

Nemokamos konsultacijos su mūsų specialistais

Nemokamos konsultacijos programos naudojimo klausimais klientų aptarnavimo sistemoje

5

Greitesnė reakcija į užklausas

Į Jūsų užklausas reaguojame greičiau – iki 24 d. val.

6

Ilgesnis apmokėjimo terminas

Suteiktoms paslaugoms taikomas ilgesnis apmokėjimo terminas.

7

Mažesni paslaugų įkainiai

Iki 35% mažesni konsultacijų ir kitų mokamų paslaugų įkainiai.

Prototechnikos sprendimus sėkmingai naudoja:

Registracija bandomajai versijai

Turite klausimų? Reikalinga konsultacija? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi – pasikalbėkime apie iššūkius Jūsų versle.