fbpx
Žinių bazė:

UAB “Eurobiuras”

Visiškai kontroliuokite visus sandėlyje vykstančius procesus ir iki nulio sumažinkite tikimybę suklysti!
2015-03-03
Eurobiuras_sėkmės istorija_apskaitos programa

UAB „Eurobiuras“

Pagrindinė veikla: visų rūšių biuro prekių bei baldų prekyba, reklamos gamyba, kopijavimo ir spausdinimo paslaugos, dauginimo technikos bei konferencinės įrangos nuoma, prekyba kompiuterine, kopijavimo bei faksimilinio ryšio technika, jos remontas bei aptarnavimas.

Reikalavimai

Prieš diegimą

Internetu bei „Eurobiuro” parduotuvėse siūloma apie 15.000 skirtingų pavadinimų prekių, aptarnaujama apie 4.000 komercinių ir biudžetinių įmonių visoje Lietuvoje. Suklysti – labai lengva! Apskaičiuota, kad suklydus ir į kliento pirkinių krepšelį įdėjus ne tą prekę, ištaisyti klaidą kainuoja apie 20 Eur. Reikalingas sandėlio valdymo sprendimas, kuris leistų iki nulio sumažinti klaidų tikimybę, padidinti darbuotojų darbo našumą.

Rezultatai:

Jau daugiau nei 10 metų įmonė sėkmingai naudojasi  „Prototechnikos” sukurtu sandėlio valdymo sprendimu.

Anot įmonės direktoriaus Donato Šimkaus, didžiausias sistemos privalumas – galimybė visiškai kontroliuoti visus sandėlyje vykstančius procesus ir iki nulio sumažinti tikimybę suklysti.

Bendrovė jau ne vienerius metus naudojasi „Prototechnikos” sukurta verslo valdymo ir apskaitos sistema EUROSKAITA, todėl „Eurobiuro” vadovai nusprendė pasinaudoti ir jų kuriamu sandėlio valdymo sprendimu, – teigia D. Šimkus ir priduria, jog dabar klaidų skirstant ar rūšiuojant prekes jau nebūna, o sandėlio darbuotojų darbo našumas padidėjo apie 50%. Įdiegus sandėlio valdymo sistemą, darbo vietos neteko keli darbuotojai. Tačiau tada įmonė plėtėsi, todėl, užuot atleidę iš darbo, jiems skyrė naujas kvalifikaciją atitinkančias užduotis. Be to, pasikeitus darbuotojams, nebereikia iš naujo aiškintis, kur, kas ir kaip sandėlyje yra padėta, – sistema pati viską reguliuoja ir leidžia eliminuoti žmogaus veiksnį.”

Be standartinių sandėlio valdymo funkcijų, įmonė sėkmingai naudojasi prekių pakavimą kontroliuojančiu įrankiu. Taip IT sistema susieja visus sandėlyje vykstančius procesus – atvežimą, krovimą, rūšiavimą, sandėliavimą, pakavimą ir siuntimą klientui. „Šį sandėlio valdymo sprendimą pasirinkome dėl kelių priežasčių: mums nereikia dar kartą investuoti į brangias tarnybines stotis (serverius), gamintojo siūloma programos kaina buvo patraukli. Svarbu ir IT kompanijos patikimumas”, – sako D. Šimkus.

Kiti įrašai

Žinių bazėje

Atraskite daugiau įrankių ir strategijų modernaus verslo auginimui.

Prototechnikos produktus naudoja:

Susipažinkite su mūsų sprendimais

Pritaikysime jums geriausią VVS sprendimą atsižvelgiant į dydį ir tikslus.

0 +

Metų versle 

0 +

Verslo sprendimų

0 +

Laimingų klientų

0 +

Metai “Know How” patirties

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį.

Atsiūsime ką nors tik kartą per savaitę ir tik atktualius verslui dalykus.