UAB „Eurobiuras“
Reikalavimai
Prieš diegimą
Internetu bei „Eurobiuro” parduotuvėse siūloma apie 15.000 skirtingų pavadinimų prekių, aptarnaujama apie 4.000 komercinių ir biudžetinių įmonių visoje Lietuvoje. Suklysti – labai lengva! Apskaičiuota, kad suklydus ir į kliento pirkinių krepšelį įdėjus ne tą prekę, ištaisyti klaidą kainuoja apie 20 Eur. Reikalingas sandėlio valdymo sprendimas, kuris leistų iki nulio sumažinti klaidų tikimybę, padidinti darbuotojų darbo našumą.
Rezultatai:
Jau daugiau nei 10 metų įmonė sėkmingai naudojasi „Prototechnikos” sukurtu sandėlio valdymo sprendimu.
Anot įmonės direktoriaus Donato Šimkaus, didžiausias sistemos privalumas – galimybė visiškai kontroliuoti visus sandėlyje vykstančius procesus ir iki nulio sumažinti tikimybę suklysti.
Bendrovė jau ne vienerius metus naudojasi „Prototechnikos” sukurta verslo valdymo ir apskaitos sistema EUROSKAITA, todėl „Eurobiuro” vadovai nusprendė pasinaudoti ir jų kuriamu sandėlio valdymo sprendimu, – teigia D. Šimkus ir priduria, jog dabar klaidų skirstant ar rūšiuojant prekes jau nebūna, o sandėlio darbuotojų darbo našumas padidėjo apie 50%. Įdiegus sandėlio valdymo sistemą, darbo vietos neteko keli darbuotojai. Tačiau tada įmonė plėtėsi, todėl, užuot atleidę iš darbo, jiems skyrė naujas kvalifikaciją atitinkančias užduotis. Be to, pasikeitus darbuotojams, nebereikia iš naujo aiškintis, kur, kas ir kaip sandėlyje yra padėta, – sistema pati viską reguliuoja ir leidžia eliminuoti žmogaus veiksnį.”
Be standartinių sandėlio valdymo funkcijų, įmonė sėkmingai naudojasi prekių pakavimą kontroliuojančiu įrankiu. Taip IT sistema susieja visus sandėlyje vykstančius procesus – atvežimą, krovimą, rūšiavimą, sandėliavimą, pakavimą ir siuntimą klientui. „Šį sandėlio valdymo sprendimą pasirinkome dėl kelių priežasčių: mums nereikia dar kartą investuoti į brangias tarnybines stotis (serverius), gamintojo siūloma programos kaina buvo patraukli. Svarbu ir IT kompanijos patikimumas”, – sako D. Šimkus.