Augant sąskaitų kiekiui, vis dažniau susiduriate su jų administravimo ir saugojimo problemomis?
- Brangus ir varginantis sąskaitų spausdinimas ir segimas į segtuvus.
- Sudėtinga sąskaitų logistika.
- Dienas trunkantis rankinis tiek popierinių, tiek elektroninių dokumentų tikrinimas pasibaigus mėnesiui.
- Brangus sąskaitų sandėliavimas.
- Auditoriui ar VMI pareikalavus, reikiamo dokumento paieška – ilga ir sudėtinga.
- Popierinių sąskaitų naikinimas po 10 metų: fiziškai sunkus darbas dulkėse.
Investuokite 30 minučių ir sužinokite, kaip galima:
- kas mėnesį sutaupyti daugiau nei 80 val. darbo laiko,
- kasmet – daugiau nei 1000 EUR,
- saugomų PDF sąskaitų užimamą vietą serveryje sumažinti daugiau nei 70 kartų?
Kodėl Elektroninis sąskaitų archyvas?
- Daugiau jokių segtuvų ir spintų.
- Visos pardavimo sąskaitos automatiškai išsaugomos prie Pardavimo operacijos ir nusiunčiamos į saugų, mažiausiai erdvės reikalaujantį elektroninį archyvą.
- Programoje atliekamas automatinis sąskaitų tikrinimas: Ar klientui pateikta sąskaita sutampa su pardavimo operacija? Ar visi dokumentai susiformavo tinkamai ir yra išsiųsti klientams?
- Užtikrinama greita klaidų paieška ir patogi išrašyto dokumento peržiūra „vitrinoje“.
- Užtikrinama patogi ir saugi elektroninė prieiga prie visų pardavimo dokumentų.
- Vieno mygtuko paspaudimu atliekamas dokumentų naikinimas pasibaigus 10 metų saugojimo terminui.
Plačiau apie Elektroninį sąskaitų archyvą – skaitykite pdf.