Mes rūpinamės Jūsų duomenų saugumu ir tinkamu jų tvarkymu: nuotoliniu būdu jungdamiesi prie Kliento darbo vietos, naudojame “TeamViewer” nuotolinio valdymo programą. Žemiau pateikiame instrukciją, kaip tinkamai naudotis šiuo įrankiu.
- Atidarykite “TeamViewer” programą per EuroSkaitą / PersonaloSkaitą
Nuotolinio valdymo programą galite pasiekti per „EuroSkaita“ / „PersonaloSkaita“ programą Pagalba –> Nuotolinio prisijungimo įrankis:
Atsidarius programai, matomas pagrindinis “TeamViewer” programos langas su Jūsų pateikiamais prisijungimo kodais. Konsultantui paprašius, padiktuokite 9 skaitmenų kodą ir slaptažodį:
- “TeamViewer” programą įsidiekite tiesiogiai į savo kompiuterį
1 veiksmas: Atsisiųskite “TeamViewer” programą iš oficialaus internetinio puslapio. (Jei jau turite nuotolinio valdymo programą įsidiegę savo kompiuteryje – 1 ir 2 veiksmus praleiskite).
Reikalinga atsisiųsti 11 arba žemesnę programos “TeamViewer” versiją ir įsidiegti į savo kompiuterį.
Oficialias versijas ir papildomas instrukcijas galite rasti čia.
2 veiksmas: Atsisiuntus reikiamą versiją, toliau reikalinga įsidiegti “TeamViewer” programą savo kompiuteryje, paleidus .exe failą, kuris yra randamas atsisiuntimų aplankale.
3 veiksmas: Atidarykite “TeamViewer” programą ir leiskite prisijungti mūsų konsultantui.
Pasileidus programą, matomas pagrindinis “TeamViewer” programos langais su Jūsų pateikiamais prisijungimo kodais. Konsultantui paprašius, padiktuokite 9 skaitmenų „Your ID“ kodą ir slaptažodį „Password“:
Konsultantas prisijungia be Jūsų autorizacijos. Prisijungimo sesija nutraukiama išjungus „TeamViewer“ programą Jūsų kompiuteryje.
Tikimės, informacija buvo naudinga.
UAB “Prototechnika” komanda