Gerb. Kliente,
Informuojame Jus, kad dėl išaugusios kibernetinių atakų rizikos Lietuvoje, Prototechnika imasi veiksmų, sugriežtinančių prieigą prie Prototechnikos resursų, kreipiantis į juos iš už Europos sąjungos, Šengeno zonos ribų.
Didžiosios dalies mūsų klientų kasdienio darbo šie pokyčiai niekaip nepalies, tačiau atskirais atvejais gali tekti susisiekti su Prototechnikos specialistais ir užtikrinti sistemų suderinamumą.
Žemiau išvardinti keli dažniausi atvejai, kada gali būti reikalinga specialisto pagalba:
- programa NetSkaita bandoma naudotis esant tolimesnėje užsienio šalyje ar prisijungus prie tokioje šalyje esančio VPN serverio;
- programos EuroSkaita, PersonaloSkaita ar jų duomenų bazės yra įdiegtos debesyse, kurių serveriai fiziškai yra ne ES ar Šengeno teritorijoje.
Jei susidursite su šiais ar panašiais atvejais bei iškils sunkumų naudojantis Prototechnikos sukurtomis programomis, informuokite mus klientų aptarnavimo sistemoje E-CRM https://crm.prototechnika.lt/login ir mes Jums pagelbėsime.